Sorteren

hotels Newcastle Upon Tyne

Reviews over Newcastle Upon Tyne

Ja hoor nog een keer geen probleem

Ton
    10-2-2018

Hotel supergoed ontbijt te weing

Prima!

Henk
    20-11-2017

Prima hotel, bezoek in combi met voetbalreis gebracht. Hotel ligt op minder dan 10 minuten van de DFDS bushalte en vlakbij stadion Newcastle.

We konden al om 11 uur op de kamer, check out pas om 12 uur en daarna werd bagage bewaard. Personeel is erg vriendelijk, kamer is schoon en er is koffie/thee. Ontbijt is redelijk compleet zowel zoetigheid als Engelse hartigheid.

Kortom goede uitvalbasis, aanrader!

Prima basic hotel met fijne ligging

HD
    24-6-2017

Fijn hotel met nette ruime kamers, vriendelijk personeel, schoon sanitair, fijne bedden. Goede ligging ten opzichte van het centrum. Om de hoek van centraal station (treinen, bussen ) Eenvoudig en simpel ontbijt maar prima verder. Kortom een goed basic hotel (geen grote luxe) met goede ligging tegen goede prijs voor een verblijf in Newcastle.

Super

Wesley van de Werken
    20-4-2017

Kamer was zeer luxe, ontbijt helaas wat aan de beperkte kant.

Goed hotel

prsillessen
    27-2-2017

Goed hotel, zeer centraal gelegen. Familiekamer groot genoeg voor ons vieren. Kinderen vonden het leuk om direct op spoor te kijken. Hier overigens weinig hinder van gehad. Ontbijt voldoende, zeker als je van het Engels ontbijt houdt. Het personeel is ook erg vriendelijk.