Sorteren

Reviews over New York City

Fantastisch!!!

Astrid Stead
    20-7-2018

Geweldig hotel op een toplocatie in Manhattan. Super vriendelijk en behulpzaam personeel. Niets is ze teveel. Mooie schone kamer. Uitgebreid ontbijtbuffel voor Amerikaanse begrippen. Kortom Fantastisch!!!

leuk maar veel te drukke stad voor mij

delcour tony
    5-7-2018

de temperatuur in binnen stad kan hoog oplopen,opletten voor kooplui en ronselaars neem niet de eerste de beste taxi . top of the rock zeker bezoeken dan zie je hans new york

beoordeling van eten was voor ontbijt zeer basic restaurant was gesloten voor verbouwing.

Een aanrader

Linda
    19-6-2018

Prima hotel in het midden van Manhattan! Echt overal dichtbij. Er zit ontbijt bij dit stelt niet veel voor maar op zich goed te doen. Ik zou iedereen dit hotel aanraden!

Super hotel, echt om de hoek bij Time Square!

Familie Bakker
    17-5-2018

Top hotel. Zoals het hotel al zegt “night” alles is in donkere barok style. De locatie is een 10 echt letterlijk een paar meter van Time Square af. Aardig personeel wie je met alles willen helpen.

Wij kregen een gratis upgrade naar een grotere kamer en omdat mijn man jarig was stond er een kaart met flesje wijn klaar op de kamer! Erg attent.

Kamers zijn schoon en een heerlijk bed.

Het enige minpuntje was het uitzicht, een muur in een achter straatje.

Maar voor de rest zeker een aanrader!

Tip voor een ontbijt, naast het hotel zit Starbucks en aan de overkant bij een ander hotel kun je een heerlijk ontbijt scoren, aangezien dit hotel geen ontbijt aanbied.

Geweldige tijd gehad.

Anita
    16-5-2018

Geweldig hotel, centraal gelegen nabij alle bezienswaardigeden. Op loopafstand van Times Square, Central Park, Macy's, Empire State Building etc.

Kamers zijn klein maar schoon. Zéér vriendelijk personeel en behulpzaam. Mocht ik weer naar New York mogen gaan, kies ik wéér voor The Time. Eigenlijk niets negatiefs te melden behalve dan het eten zo vreselijk duur is. Van te voren goed informeren waar je gaat eten.