Sorteren

hotels New York City

Reviews over New York City

Kelly
    9-11-2018

Goede service en vriendelijk personeel!

Echt een aanrader!

Midden in Manhattan

Manon
    4-11-2018

Het hotel ligt echt op een super locatie je kijkt zo op het empire state building . De kamers wat gedateerd en klein maar wel schoon. Maar je slaapt hier ook alleen maar. Smorgends is er koffie/thee met een lekkere muffin. Personeel is vriendelijk!

fantastisch.

Elles
    31-10-2018

Tussen de Hudson en Central Park, fantastisch gelegen supergoed hotel.

Prima verblijf gehad !

Alex
    28-10-2018

We waren van te voren huiverig vanwege de slechte recensies en maar 2tot 3 sterren maar we hebben een prima verblijf gehad.

Check-in niet in de lange rij gestaan maar gewoon via de check-in machines in de lobby, klaar binnen 5 minuten. De supergrote kamer, minimaal 10 x 5 meter ( nr 570) had 3 grote bedden en een badkamer -geen schimmel maar strakke witte muren-met bad en schoon tapijt en een flatscreen.

De bedden waren prima en de lakens, dekens en kussens fris. Föhn en stijkbout ook aanwezig.

Locatie prima want alle subway’s en treinen stoppen om de hoek.

Personeel zowel bij receptie als voor de kamer erg behulpzaam en vriendelijk.

De buitenkant van de verwarming / airco kan een likje verf gebruiken, de ramen van de buitenkant eens gezeemd worden maar al met al een prima verblijf voor ongeveer €250 euro P.n voor 3 personen in de herfstvakantie midden in het centum!

Prima hotel met zeer goede ligging

Ingrid Br
    27-10-2018

Zeer schoon hotel, vriendelijk personeel en mooie kamers. De ligging is fantastisch: je loopt zo Times Square op. Ontbijt goed maar erg druk. Vaak wachtrijen. Ik miste alleen wel vers brood (lag alleen diverse soorten toast). Ik zou dit hotel zo weer boeken bij een volgend verblijf.