hotels New South Wales

Reviews over accommodaties in New South Wales

Geweldig

Roucourt,
    8-4-2017

De ligging het appartement de service.

fantastisch! Puur genieten!

mavant,
    11-2-2016

Alles is supergoed verzorgd, prachtige accommodatie, op loopafstand van strand en fietsafstand van Byron Bay. Wij kregen een gratis upgrade, en waren verrast door het prachtige appartement in het tropische regenwoud, met 2 ( met gaas afgeschermde) balkons, super uitrusting in badkamer, keuken, kamer. Zelfs de vaatwasser werd leeggeruimd. Ook was er een was/droog-machine, super handig.

Mogelijkheid om fietsen te huren, deze waren echter aan een grote beurt toe. Na terugkomst e.e.a. gemeld, waarna geen kosten werden berekend. De geluiden van vogels en andere dieren omringen je zelfs in je appartement, als je dat wil.

Goed strandhotel

Dave,
    19-1-2014

Zeer ruime kamers en een mooi zwembad.

Ligging aan het strand in het centrum.

Hele grote bar vol met jeugd vanwege een of andere feestdag .... geweldig om te zien.

Aanrader!

Goed startpunt voor Sydney

mariekeverheij,
    15-5-2013

Arts Hotel is een goed startpunt om Sydney te bekijken. Het Opera House en de Harbour Bridge zijn op een half uur / drie kwartier loopafstand gelegen. Het ontbijtbuffet is prima. Wij vonden de kamers wat aan de kleine kant. Gratis internet! Personeel is 24 uur per dag beschikbaar aan de balie. De bushalte is gelegen op ong. 20 meter vanaf het hotel. Eetgelegenheden en winkels allemaal in de buurt. Wij verbleven hier 3 nachten in mei 2013.

Aanrader!

Linsey,
    27-1-2013

Het hotel is heel centraal gelegen. Vriendelijke ontvangst en zeer behulpzaam. Verzorgde kamers. Uitgebreid ontbijt, lekker. TOP! Enige mindpuntje: haardroger deed het niet; maar dat vormt geen probleem als buiten de zon schijnt :-)