Sorteren

Reviews over accommodaties in New South Wales

Prima zakelijke verblijfs-accomodatie

Erpee te Dee
    16-12-2015

Prettige ontvangst bij inchecken. Men gaf alle medewerking in het enkele uren verlengen van verblijf in de hotelkamer na uitcheck-tijd. Op de schone en fris ruikende kamer was aanwezig: een kleine koelkast zonder inhoud, een kluisje en een gevuld koffie-/thee dienblaadje met een waterkoker. Stevig bedmatras; en verder een airco, die tenminste niet uitging als je de kamer verliet en je een koele kamer had als je later op de dag weer "thuis" kwam; de airco moest 's nachts wel uit ivm wat lawaaierigheid. De kamers hebben verder geen uitzicht, maar daarvoor zit je dan ook midden in het Business Center met veel hoge kantoortorens.

Wifi-contact was uitstekend op de kamer.

Prima hotel

sophie404
    21-10-2014

Prima hotel gelegen in het zakelijke gedeelte van Sydney. Kamers waren schoon maar wel wat aan de smalle kant. Voornamelijk de badkamer was klein. Voor de deur zijn er meerder busstops. Het hotel ligt op ongeveer tien minuten lopen van Circular Quay. Wij vonden het hotel een goede ligging hebben om het centrum te verkennen.

Fantastische Ligging!

Dave
    18-1-2014

@ The Rocks met uitzicht op het opera house & the Harbour Bridge.

Kamers ok, ontbijt goed.

Veel restaurants in de buurt, op wandelafstand van Circular Quay vanwaar alle ferry's vertrekken.