Sorteren

Reviews over accommodaties in New Jersey

Mooi hotel vlakbij Manhattan

DIANE
    4-8-2018

Prima hotel met prachtig uitzicht op de skyline van Manhattan

Heerlijk hotel voor wie combi rust en NY city wil

Wendy
    19-5-2018

Huwelijksreis naar New York. Voor beetje rust tussen drukke dagen dit hotel gekozen.

Goed hotel. Prima ontbijt. Fijn zwembad. Zwembad niet zo groot als plaatjes doen vermoeden. Maar het was 30 graden toen wij er waren en dan is na een lange dag in NY een plons in een koud zwrmbad en bijkomen op een ligbedje met parasol heerlijk.

Minpunt was afstand tot NY. Busverbinding was prima. Maar door enorme verkeersdrukte hebben we er s morgens soms 2,5 uur over gedaan om in NY te komen (ipv de 45 min die gebruikelijk was).

Wel nette shuttle service van hotel naar bushalte.

Wij hadden huurauto dus gingen zelf naar bushalte en s avonds (als we niet in NY waren) na plons in zwembad met auto naar restaurant in omgeving.

Leuke combi van highlights in NY en shoppen/eten in New Jersey

Super locatie, dichtbij maar toch rustig gelegen

Jeroen Bakker
    3-1-2018

Als je de trein in het zuiden pakt (5 minuten lopen) ben je zo op ground zero. Wanneer je de trein in het noorden pakt (10 minuten lopen) ben je zo op 33 str.

Ga 's avonds op het terras zitten vlak bij exchange place, dan heb je fantastisch uitzicht op de skyline van New York.

Prima hotel met snelle busverbinding naar New York

Harrie
    22-9-2017

Net hotel, ruime nette kamers. Goed, uitgebreid ontbijt. De New Jersey ztransit stopt voor het hotel en voor 4,25 dollar p.p. retour New York. Hotel ligt in een prima omgeving met veel leuke restaurantjes.

Super geweldig hotel

Nancy de weijer
    30-8-2017

Het hotel was super geweldig.

Goede service. Goede kamers.

Een schuttle busje die je naar de bus brengt om in hartje new York te zijn.

1 min puntje. De koffie. Die was heel slap.maar met een Mac Donald naast de deur kwam dat wel goed met de koffie

Over 2 jaar gaan we zeker terug naar dit super geweldige hotel