We hebben een aantal aanbieders voor New Hampshire voor je op een rij gezet:

We hebben een aantal aanbieders voor New Hampshire voor je op een rij gezet:

Reviews over accommodaties in New Hampshire

T.J.,
    9-8-2017

Onderdeel van het mountain village is het adventure park Attitash. Er zijn daar verschillende mogelijkheden voor klein en groot. Trampolines, grote rodelbaan, mountainbiken en een enorme zipline. Zeker de moeite waard voor een tussenstop.

Gereisd met oudere kinderen in Sat Jul 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Uitstekend

gertm,
    25-10-2013

Hotel Comfort Inn & Suites ziet er van buiten en van binnen uitstekend verzorgd uit. Ontvangst was heel hartelijk. Kamers zijn ruim, met prima bedden, koelkast, koffie, magnetron en gratis Wifi Toen wij er waren, was de airco niet nodig. Kamer was daardoor heel stil. Er is geen restaurant, wel een ontbijtruimte. Ontbijt, eenvoudig maar goed, is inclusief

Gereisd met partner in oktober 2013

Prachtig uitzicht, geweldige keuken

devanmarles,
    13-10-2013

Een historische inn gelegen op een heuvel met een prachtig uitzicht op de white mountains. een oud gebouw betekent dat alles wat scheef is en kraakt, maar wel karakter; de badkamer is wel erg krap. Receptiepersoneel is buitengewoon vriendelijk, de mensen die het ontbijt verzorgen zijn minder attent. Dineren is er fantastisch, goede chef, geweldige wijnkaart en prettige bediening. Er wordt ook veel aandacht besteed aan tips voor wat te zien en doen in de omgeving. Voor de liefhebbers is er aan de overkant van de straat een golfbaan.

Gereisd met partner in Tue Oct 01 2013 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Mooie ruime locatie

a_m_vanrooijen,
    29-9-2013

dit motel is gunstig gelegen t.o.v. alle attracties in de white mountains Er is een verwarmde pool en de cottages zijn aan een riviertje gelegen De eigenaar is zeer vriendelijk en weet veel van de omgeving Wandelingen beginnen al naast het motel

Gereisd met partner in september 2013

zeer sfeervol

Edith van IJzerloo,
    10-12-2012

Zeer sfeervol, oud, groot resort. Hout, krakend, gastvrij, historisch, naast golfbaan.

Gereisd met vrienden in januari 2012