Sorteren

Reviews over Neustift im Stubaital

Fantastisch hotel

Karin en Marc
    19-8-2018

Gezellig familiehotel met heerlijk ontbijt en diner.

De nieuwe kok kookt helemaal TOP!!?

Dank aan Stefan en Helga en het hele team voor de fantastische vakantie.

Een aanrader

Fam. Jansen
    19-8-2018

Zeer goed verzorgd hotel met vriendelijke eigenaren. Wij verbleven in de gartensuite, zeer ruim, schoon en nette suite. Erg fijn was de directe toegang tot de grote tuin met speeltoestellen en trampoline. Het hotel heeft ook een fijne spa. Ontbijt uitgebreid, verzorgd en heerlijk. Diner ook heerlijk en gevarieerd. Kortom, een heerlijke vakantie gehad in hotel Augarten!

Perfecte vakantie.

Anita
    18-8-2018

We hebben een fantastische tijd gehad, alles was prima in orde.

Vriendelijk personeel. Heerlijk eten.

Schone kamers.

Helemaal geen opmerkingen.

Prima hotel voor doorreis naar Italië.

Janneke
    13-8-2018

Onderweg naar onze bestemming in de Toscane hebben we hier overnacht. Deze hotel ligt super op de route voor Italië. We hebben hier prima ontbeten en heerlijk geslapen. We hebben zowel op de heenreis als op de terugreis hier een kamer geboekt. Op de terugreis waren we op tijd binnen en hebben hier ook nog een warme maaltijd genuttigd. Ook deze was prima. De familie die het hotel runt waren zeer vriendelijk. Toen we op de terugreis weer binnen kwamen werden we als bekenden ontvangen. Ik vind dit zeker een aanrader als doorreishotel.

Een aanrader voor gezinnen.

Fiona Leddy
    12-8-2018

Ideaal hotel met kinderen. Trampoline, zandbak en voetbal doel in de grote tuin. Als ouder kun je nog even koffie drinken op het terras en de kinderen vermaken zich prima.

We hadden een zeer mooie kamer met stapelbed voor de kinderen. De drukke weg waar ons balkon op uitkeek maakte het helaas niet heel fijn om nog lang buiten te zitten of om met raam open te slapen. Maar dat is dan ook echt het enige kleine minpunt van ons verblijf.

Het eten is zeer afwisselend en van goede kwaliteit. Top! Het ontbijtbuffet is uitgebreid en tot de eindtijd goed gevuld.

We hebben de stubaicard(inclusief bij dit hotel) iedere dag gebruikt. Doordat de bushaltes naast het hotel zijn kun je hier prima op vakantie zonder je auto. Je stapt zo in de rechtstreekse bus naar de gondelliften. Wij waren met de trein naar Innsbruck gegaan, en van daaruit met de bus naar Neustift. We stapten dus zo naast het hotel uit.

We hebben een top vakantie gehad!