Neung-sur-Beuvron (Loire et Cher)

hotel Neung-sur-Beuvron (Loire et Cher)

Reviews over Neung-sur-Beuvron (Loire et Cher)

Uitgerust je reis vervolgen. Een aanrader!

Familie van der Poel,
    31-8-2014

Gezellig, netjes verzorgd onderkomen, mooie achtertuin en zeer gastvrij. 5 kamers beschikbaar (2,3,4-pers). Kinderen slapen op een tweede slaapkamer (ramen vv rolluiken). Mooie badkamer en douchecabine. Eten in de huiskamer van de bewoners zelf. Mooie keuken en eten is goed. Wij hebben naast het inclusieve ontbijt (vers gebakken stokbrood en croissants) ook lekker gedineerd. De kids krijgen een kleinere maaltijd voorgeschoteld. Kosten diner €25,- voor een volw, €12,- voor een kind, drankjes op nacalculatie, karaf water en stokbrood standaard op tafel. We konden 's avonds om 18:30u aan tafel. Naastgelegen is een klein parkje met riviertje en een speeltuin. In totaal waren we (bijna) €200,- kwijt (wv €115,- voor de bed & breakfast), maar dat was het ons waard: volledig uitgerust en heerlijk gegeten op een rustieke plek (10-15min van de snelweg) en de reis kon vervolgen. Geboekt in maart.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2014

Goed alternatief voor snelweghotel

Bieke,
    15-8-2010

Les Tilleuls is een B&B in een rustig dorp. Wij hebben er geslapen op doortocht naar Zuid-Frankrijk. Leuker dan een snelweghotel! De kamers zijn schoon en lijken nieuw, de badkamers zijn uitgerust met luxe douche. Ontbijt: croissants, stokbrood, koffie, thee, chocolademelk. Sympatieke, rustige eigenaren. In het dorp kun je eten in een auberge (Franse keuken, lekker!) of in een pizzeria.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2010