Nesselwang

hotels in Nesselwang

• Met wie en wanneer reis je?

Als we dat weten, kunnen we je overal de juiste prijsinformatie laten zien.

2 volwassenen
    Volwassenen

12+

Kinderen

2 tot 12 jaar

Baby's

Jonger dan 2

Leeftijd bij thuiskomst. Min. 1 persoon ouder dan 18.

hotels Nesselwang

Reviews over Nesselwang

• 8Bianca10-07-2017

Leuk plaatsje

Nesselwang is een leuk klein plaatsje. Het heeft een paar supermarkten en restaurants. Wij vonden het grote voordeel dat je een vakantie hebt bij de bergen, maar het dorp zelf ligt aan de voet van de Alpen en het hele gebied is redelijk vlak. Je bent dus overal relatief snel, zonder eerst een een half uur over bergweggetjes te moeten voor je ergens bent.

• 8Sfeer in stad
    • 8Zorg voor natuur

Gereisd met partner in juni 2017

• 10ronaldengaby18-09-2016

Beieren zoals je Beieren verwacht

Prachtige omgeving met geweldige vergezichten. Bezoek aan de Schlösser is aan te raden. Alhoewel het wel een beetje een Disneyland gevoel geeft. Voor wandelaars en natuurliefhebbers hemels.

• 10Cultuur
    • 10Sfeer in stad
    • 10Zorg voor natuur

Gereisd met partner in augustus 2016

• 9LIN04-09-2015

leuk plaatsje op doorreis

komen elk jaar hier in de buurt op doorreis omdat het zo een mooie omgeving is

• 8Uitgaanslevenn
    • 8Cultuur
    • 10Sfeer in stad
    • 10Zorg voor natuur

Gereisd met partner in september 2015

• 9Nico20-08-2013

gemoedelijk dorp met veel eetgelegenheden.Rustig.

mooie bestemming voor vakantiegangers, die meer willen ontdekken van Zuid Duitsland.

• 7Uitgaanslevenn
    • 8Cultuur
    • 9Sfeer in stad

Gereisd met partner in augustus 2013

• 6Jeroen21-07-2013

zou het in de winter moeten zien....

in het zomerseizoen niet bijzonder, 's winters waarschijnlijk veel drukker met wintersport gasten.

• 5Uitgaanslevenn
    • 7Omgeving
    • 6Sfeer in stad

juni 2013

• 9John W.22-02-2009

Prima sport, wandel en natuurgebied!!!

Wij zijn een week in appartement "Annabel" geweest. Goed verzorgde appartementen tegen een zeer redelijke prijs (incl. eindschoonmaak) Broodjes service of ontbijten in de eetzaal, sauna, fitnes, tafeltennis en speelhoek voor de kleintjes! Ook staan er gratis sleetjes ter beschikking. Dit is een kleinschalig appartementenwijk met een loopafstand van 7 min. naar het dorp (met de auto 3 min.) Ook is er een leuk zwembad met glijbanen en diversen waterspel mogelijkheden binnen 5 min. op loopafstand!

• 6Uitgaanslevenn
    • 6Cultuur

februari 2009

• 8Jeannette14-02-2008

Mooie omgeving, vriendelijke mensen, kindvriendelijk, we komen al 5 jaar in Nesselwang!

• 5Uitgaanslevenn

Gereisd met familie in februari 2008