• Type accommodatie

• Faciliteiten

• Aanwezig in kamer/huis

• Waardering

Reviews over Nessebar

het hotel valt heel goed mee

van hoey willy, 3-1-2018
    het hotel is heel goed gelegen

Super

D, 27-10-2017

mooie schone kamer, all inclusive drankjes drinken bij het zwembad. personeel is heel vriendelijk en behulpzaam!

mijn broertje en ik hebben echt genoten van deze vakantie en gaan hier zeker terug komen! Nessebar is erg leuk en de service in het hotel is niet altijd vlekkeloos maar wel super goed en dat merk je ook!

Zeikerds heb je overal! zie hieronder!

Henk van Schepen, 8-9-2017

Niet slecht! of het nog steeds 4 sterren waard is is discutabel door wat achterstallig onderhoud hier en daar. Het bericht hieronder echter slaat echter helemaal nergens op. voor 7 tientjes ppd incl vlucht de hele dag onbeperkt goed eten en drinken, schone kamer met balkon, goed werkende airco. Helaas, riolen in warme landen kunnen stinken, zeker als je kamer onder straatniveau aan het strand ligt (dan moet rioolwater omhoog worden gepompt en komt er rioolgas vrij, T riool is echter niet van het hotel maar van de gemeente, dan moet je daar gaan klagen! en ja, ook in je badkamer wil er nog wel eens wat rioolgas naar boven komen.Even je kraan laten lopen en ventilator aan en t is opgelost, De aardige meisjes in het restaurant werken zich 14 uur p.d. t lazarus om t iedereen naar de zin te maken, 16 verschillende dagverse salades, 2 x per dag minimaal 12 verschilende warme maaltijden, voor elk wat wils. allerlei zoete desserts en 8 soorten schepijs. en ja, All incl. buffet eten is NOOIT heet, dan gaart e.e.a. namelijk door en wordt t taai en droog, (niet voor niets een magnetron) Het was wel ALTIJD gaar en NOOIT rot fruit gezien, wel eens een plekje maar t komt uit Bulgarije, daar gooit men geen appel weg omdat er een bruin vlekje op zit. Het tafeltjes probleem in in ieder A.I. hotel het zelfde, eerst een de drankjes halen en vast op tafel zetten en t is opgelost, kan je op je gemak samen eten uit gaan zoeken. Gegronde klachten over iets in de kamer of zo werden direct verholpen. Ben altijd vriendelijk behandeld! Als je zelf aardig bent wordt je ook zo behandeld denk ik. Veel Hollanders denken dat zij goed Engels spreken maar ook dat is soms lachwekkend om aan te horen.dat iemand die dat ook niet als Moerstaal heeft, slecht wordt begrepen is normaal maar je kunt ook wat meer je best doen, met een appje bijvoorbeeld, (maar, wij spreken ook Russisch dus hebben wij nooit met een taalprobleem te kampen gehad. al met al een fijne tijd gehad!

Oh ja, parasol en strandstoel kost wat geld maar daar heb je dan ook 25 m2 schoon wit privéstrand voor op een heel ligbed, geen gezeik van allerlei verkopers en als je van tevoren voor 5 tientjes meer dat had kunnen bijboeken had je dat ook gedaan. er is ook gratis strand maar dat ligt wel propvol. Stranden zijn trouwens in beheer van de stad dus ook daaraan kan t hotel niets veranderen.

Geweldig met kinderen

Esther, 4-9-2017

Er zijn 5 grote glijbanen bij het resort. Fantastische zwembaden voor kinderen. Onze zoon is 1.25 en mocht van elke glijbaan. Dan zijn er ook nog 2 glijbanen voor de kleintjes. Ook in de avond veel te doen voor kinderen, zoals varen op een bootje in het zwembad. Dat alles wel tegen een kleine betaling. Personeel niet altijd even vriendelijk maar daarmee ben je gelukkig niet op vakantie:-)

Eten was goed. Ook veel variatie. Voor kinderen die niet veel lusten ook frietjes,chocopasta. Overdag snacks te eten zoals hamburgers, donuts of hotdogs.

Sunny beach is leuk, heel toeristisch. Veel restaurants en winkeltjes. Goed te bereiken met de taxi en niet duur. Ook oud Nessebar is een gezellige plaatsje.

Geef het kamermeisje wat fooi en er liggen zwanen van handdoeken op je bed. Kamers prima schoon. 2 persoonskamer met 2 bedden er extra bij ging prima met kids van 7 en 10. Weet niet of ze heel lekker liggen voor oudere kinderen omdat het een uitklapbaar bed is (zitmatras).

Heel goed hotel!

Nathalie van Steenbergen, 1-9-2017
    Net terug van 8 dagen genieten in dit hotel. Een echte aanrader! Eten echt super goed, wij gingen vaak naar Turkije op vakantie dus waren heel wat luxe gewend. Dit hotel heeft elke dag een ander soort vlees of vis. We hebben niet 1 keer hetzelfde gegeten. De kazen zijn ook erg lekker. Verder kun je smiddags naast het buffet ook kiezen voor een hamburger, panini of hotdog. Allemaal erg lekker. Animatie team goed aanwezig voor zowel jong als oud. Cocktails lekker! Oud nessebar, zeker een aanrader. Prachtig is het daar! Echt een dag genoten daar. Verder in de omgeving weinig te doen, er zitten wel een paar restaurantjes en supermarkten. Maar op het resort is genoeg te doen. Het bier is wel wat minder, aangelengd met water dachten wij. Zat bijna geen alcohol in. Cocktails daarentegen goed te doen! Champagne ook echt een aanrader. Sushi bar niet lekker. Biergarten leuk! Wij hebben het ontzettend naar onze zin gehad, echt genoten. Wij zullen dit hotel dan ook zeker aanraden aan iedereen!
Nessebar scoort een 8 uit 10, op basis van 107 reviews