hotels in Nessebar

• Met wie en wanneer reis je?

Als we dat weten, kunnen we je overal de juiste prijsinformatie laten zien.

2 volwassenen
    Volwassenen

12+

Kinderen

2 tot 12 jaar

Baby's

Jonger dan 2

Leeftijd bij thuiskomst. Min. 1 persoon ouder dan 18.

hotels Nessebar

Dagen regen101091210976881012

Reviews over Nessebar

• 2San10-08-2021

Nooit meer!

Wat een smerig eten, alleen het ontbijt is te doen, verder is het bagger! Ook schenken ze zonder probleem alcohol aan een minderjarige. Bij aankomst zat er overal nog stof. Het is absoluut geen 5 sterren waard!!

• 1Uitgaanslevenn
    • 1Cultuur
    • 3Omgeving
    • 2Sfeer in stad
    • 2Stranden
    • 5Zorg voor natuur

juli 2021

• 9Bart Moeskops27-07-2019

Plek om zeker nog eens terug te gaan!!

Jong of oud, hier is echt voor ieder wat wils 🔝

• 9Uitgaanslevenn
    • 8Omgeving
    • 10Sfeer in stad
    • 9Stranden
    • 5Zorg voor natuur

Gereisd met partner in juli 2019

• 7Rolinka20-08-2017

Leuke belevenis. Een aanrader.

Wij zijn naar Old Nessebar geweest. Leuke ervaring. Oude gebouwen, leefgewoonten, restaurants en winkeltjes. En tip: ga niet in de avond omdat de paden niet makkelijk begaanbaar zijn. Grote stenen die niet gelijk liggen. Ook rijden er treintjes daar naar toe. Voor 3 lev ben je daar. Wij hebben er gegeten en dat was prima. Nette service. In de avond is het er erg druk. Let op. Oor je portemonnee en je mobiel.

• 7Omgeving

Gereisd met partner in augustus 2017

• 7van den Bosch13-07-2017

Geen massatoerisme

Gemoedelijk dorpje, leuke winkeltjes, maar je ziet wel de armoede eromheen. Oud Nessebar is zeker een bezoekje waard.

• 6Omgeving
    • 8Stranden

Gereisd met vrienden in juni 2017

• 8starttorun25-06-2017

Mooi oud stadje op een schiereiland

Spijtig dat bij renovatie geen rekening gehouden word met het verleden.

• 8Uitgaanslevenn
    • 8Cultuur
    • 8Omgeving
    • 8Stranden
    • 8Zorg voor natuur

Gereisd met partner in mei 2017

• 7Ineke15-06-2017

Geweldige vakantie

Alles was perfect. Alleen het weer viel een beetje tegen.

• 9Omgeving
    • 6Zorg voor natuur

Gereisd met partner in juni 2017

• 7123Ans12310-06-2017

Leuk maar snel bekeken

Nieuw Nessebar is niet veel bijzonders, een paar winkels en wat restaurants. Oud Nessebar hangt een gemoedelijke sfeer en is voor de cultuurliefhebbers geweldig! Uitgaansleven in Nessebar is er niet echt, daarvoor moet je naar Sunnybeach gaan. Wij vonden Nessebar leuk, maar niet voor langer dan voor een paar dagen.dan heb je eigenlijk alles wel gezien.

• 7Omgeving

juni 2017

• 6Johan Ceulemans27-05-2017

mooi plekje aan de Zwarte Zee...

Gemakkelijk bereikbaar met openbaar vervoer, taxi's of te voet! Toerisme heeft veel van zijn authentieke waarden stukgemaakt, Sosophol lijkt nog iets authentiek op het oude Bulgarije t.o.v.Nessabar!

• 5Uitgaanslevenn
    • 6Cultuur
    • 6Omgeving
    • 4Zorg voor natuur

Gereisd met partner in mei 2017

• 8Sandra Kindermans20-02-2017

Super vakantie

Vorig jaar in augustus verbleven we in Sunny Beach, het hotel op zich was niet super. Daar we op het láátste moment maar geboekt hadden moesten we nemen wat er resteerde. Maar de omgeving is zeker de moeite. Wij hebben er met het openbaar vervoer een aantal uitstappen gemaakt. Waarvan Nessebar, moet je zeker doen, prachtig om te wandelen en super gezellige en lekkere restaurantjes. Nessebar is een oud dorpje, een raad die ik wil meegeven draag makkelije schoenen. Bovendien is het er ook niet duur. Mensen zijn ook vriendelijk en niet opdringerig. We hebben ook een Bulgaarse avond gedaan moet je eens meegemaakt hebben,folklore dansen en achteraf ambiance verzekerd. Die kan je boeken bij de plaatselijke agentschappen vergelijk ook wat de prijzen als je een auto wilt huren. Met het openbaar vervoer kan je ook de naast gelegen dorpjes bezoeken, de bus is daar helemaal niet duur, dus ga gerust op avontuur. Ook het warerpretpark in Sunny Beach is tof om eens te doen,zeker als er kinderen bij zijn. Bulgarije is ons goed bevallen want dit jaar gaan we voor de derde keer terug,wel een andere streek. Een hotel die ik zeker al kan aanbevelen is Sol Nessebar Palace, enorm proper hotel en lekker eten een goede All Inn. Dat was het hotel waar we twee jaar terug waren. Één minpuntje ligt wat afgelegen,maar doordat het een groot complex is valt er genoeg te beleven.

• 9Uitgaanslevenn
    • 9Omgeving
    • 9Sfeer in stad

augustus 2016

• 9Mama7929-07-2016

Mooi kneuterig plaatsje

Een bezoek aan Oud Nessebar is zeker een aanrader!! Tussen de winkeltjes en restaurantjes door, zie je verschillende oude opgravingen. Erg leuk om hier door de straatjes te slenteren en niet weten welk steegje je nu weer in moet lopen. Er liggen wel kinderkopjes, dus naaldhakken niet aandoen.... Er zijn leuke winkeltjes, fijne restaurantjes.

• 7Uitgaanslevenn
    • 10Omgeving