Sorteren

hotels Nerja

Reviews over Nerja

Wij hadden er een fantastische vakantie!

De Cooman Marleen
    11-8-2018

Hotel Perla Marina is ons heel goed bevallen, de kamers met zicht op zee zijn ruim en comfortabel , het terras biedt een heel mooi zicht op zee! Het ontbijt is eenvoudig en goed. Het zwembad is wel wat klein voor de vele gasten. Vanaf 10 u kan je er terecht. Je kan zetels huren op het strand aan 4 € per stuk. De ligging is mooi en Nerja is gemakkelijk bereikbaar te voet. Er zijn voldoende winkels, bars en restaurants in de omgeving. Er zijn vooral Engelse toeristen.

Ga ernaar toe

Dirk
    6-8-2018

Fantastisch hotel. 18 + is een verademing. Hadden de penthouse. Voetbal spelen op je terras. Vriendelijk personeel. Ik ga terug!!!!

Nieuw, mooi en rustig hotel

Guy De Backer
    22-4-2018

Voor de derde maal in een "Riu" hotel. Omdat in de vorige twee Riu's (riu palace en riu arecas, beide in Tenerife) het eten uitstekend was hebben we terug voor een Riu gekozen. Wij gebruiken een hotel vooral als een plaats om te overnachten en om lekker te eten. Huur een auto en trek het binnenland in, je kunt er prachtige wandelingen maken. Het hotel is volledig vernieuwd, dus alles is perfect in orde. Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel. Overal zeer netjes en dicht bij het mooie centrum met autovrije straten. Addults only, dus overal een zeer rustige en kalme sfeer. Persoonlijk erger ik mij aan de muzak (geen schrijffout) aan het zwembad, is voor niets nodig. Voor ambiance en animatie moet je hier echt niet zijn. Maar om heerlijk en rustig te ontspannen is dit het perfecte hotel. De televisie van de nabijgelegen kamer kon je wel horen wat niet altijd leuk is. (het max. geluid van de televisie is wel beperkt, maar toch kon je hem nog horen) Elke avond was er een optreden in de bar. Gezien dat er telkens veel volk zat, maar niet aan ons besteed. Vooral een ouder publiek, Engelsen en Duitsers. Hier en daar een Nederlander en een Belg.

Het restaurant was wel luidruchtig en je zit echt in elkaars bord te kijken. In het vorige Riu waar we waren hebben ze dat opgelost met doorzichtige schermen te plaatsen zodat je wel wat afgescheiden zat, maar toch geen benauwd gevoel had.

Het eten, moeilijk geval. Hebben we lekker gegeten, ja. Er was elke dag wel iets dat ok was. Veel vers fruit en het dessert buffet was ok. Maar de rest? Wat dit Riu waardig, totaal niet. Je kon aan bijna alles merken dat men voor minderwaardige producten koos. Broodbeleg, salami, worst, ham, je kon de kleur en smaakstoffen al meters afstand zien en ruiken. Elke dag was er een variatie op kip, meestal droog en taai. Heel veel gepaneerde en gefrituurde gerechten. Pangasius, tilapia, (beide gekweekte antibiotica vissoorten uit Azië), koolvis smaakloos maar goedkoop, enz. Dit terwijl we vlak aan de middellands zee zaten met een rijkdom aan lekkere vis. Bijna elke dag ofwel biefstukjes, of varkenslapjes. Steeds taai en smaakloos. Koekjes bij het ijs, meer niet dan wel.

Riu's zitten in de duurdere klasse van de vier sterren hotels. Je betaald al snel 100 tot 200 euro per persoon meer dan in het gemiddelde vier sterren hotel. Je mag dan ook verwachten dat je prijs/kwaliteit krijgt, Riu waardig en dit was hier echt niet het geval. Zijn wij dan moeilijke mensen op gebied van eten? Totaal niet maar als je een meerprijs betaald voor de Riu kwaliteit en je krijgt die niet dan voelen we ons bij de neus genomen. Om deze reden kunnen we Riu Monica niet aanraden. Wil je graag naar Nerja gaan, kies dan voor een iets goedkoper vier sterren hotel waar het eten waarschijnlijk op het zelfde niveau ligt, maar waar je dan wel enkele honderden euro's (twee personen) minder moet betalen.

Aanrader!

Anne
    7-4-2018

Keurig personeel, zeer vriendelijk en behulpzaam. Ontbijt voldoende, veel zoetigheid, kaas, vleeswaren, pancakes, vrij hard brood. Cupjes gelei-jam. Meloen, ananas, vers fruit: appels peren bananen, sinaasappels. Yoghurt, muesli. Gebakken en gekookte eieren, worstjes, bonen in tomatensaus en nog veel meer.

Kamers netjes. Harde matrassen (bij vraag om oplossing werd er dezelfde dag een lekker zachte topper op gelegd). Elke dag schone handdoeken. Balkon ruim. In maart/april 2018 veel wind gehad, daardoor ook harde zeegeluiden, die in de nacht kunnen storen als je dat soort geluiden niet gewend bent. Is even wennen. Balkon-schuifdeur op kier zetten in de nacht is dus door de geluiden niet prettig.

Keurig terras, daar kun je heerlijk zitten lezen en de obers (netjes gekleed en vriendelijk) zijn totaal niet opdringerig.

Prachtige plek met uitzicht op zee voor alle kamet

rob driessen
    29-10-2017

Parador de Nerja is een prettig hotel. Uitstekend ontbijt. Eigen parkeerterrein. Rustig gelegen.