Sorteren

hotels Nerja

Reviews over Nerja

Een geweldig hotel we komen zeker nog eens terug!!

Lia van Gool
    15-11-2018

Wij verbleven 04-11-2018 t/m 9 november in dit mooie hotel.

Een mooi studio op de begane grond wat top was, schuifdeur open en lekker op een ligbed in de zon bij het zwembad. Een stukje door de tuin, waar ook volop ligbedjes hup het strand op. We hadden all in en dat was perfect, lekker eten en drinken.

Ook een compliment voor de bediening, super en dat geld ook zeker voor animatie, deze vrolijke noot, altijd met een lach en zeker niet opdringerig, verdient ook een groot compliment.

Een goed hotel, maar geen all inclusive waard.

Maria de Groot
    12-11-2018

Het hotel was prima. Het enige teleurstellende was, dat all inclusive NIET all inclusive is, noem het dan geen all inclusive. Het enige wat wordt toegevoegd zijn de drankjes. Wij waren er met onze kleinzoon. Een ijsje moesten we bijvoorbeeld zelf betalen. Dat pakken ze in Turkije anders aan! Zwembad veel te koud. De informatie m.b.t. de bus naar Nerja die we van de receptie kregen klopte niet, waardoor we voor niets 3 kwartier op de bus hebben gewacht en het vervolgens maar hebben opgegeven. Wij hadden de reis geboekt via touroperator. Aangekomen op Malaga kregen we een briefje waarop stond dat de reisleidster om 13 u in het hotel zou zijn. Wij kwamen om 13.30 uur aan, maar ze bleek niet te hebben gewacht. Jammer want we hadden een excursie naar het Alhambra willen boeken. De informatie in de map bij de receptie van touroperator dateerde van augustus 2018, waardoor we zelf de transfer vanaf het hotel moesten uitzoeken.

TOP hotel en locatie

J.Vos
    1-11-2018

In 1 woord een Top Hotel, 4 sterren meer dan waard! Vriendelijk personeel, super lekker eten en direct aan het strand. Echt een aanrader

Een mooi rustig gelegen Hotel, aanrader !

de Zeeuw
    21-10-2018

Het is een mooi kleinschalig Hotel net buiten Nerja. De kamers zijn netjes, hygiënisch en schoon. Het eten is zeer goed ! Zowel ontbijt, lunch en diner ( buffet ) en deels op aanvraag bereid. Zeer uitgebreid, gevarieerd, afwisselend en voor elk wat wils.

Het personeel is oprecht, toegewijd, vriendelijk en dienstbaar naar hun gasten en naar elkaar.

Het Animatie team is fantastisch. Deze enthousiaste mensen maken overal een feestje van. Maandag t/m Zaterdag zijn er dagelijkse activiteiten voor de gasten waaraan je deel kunt nemen. 's Avonds worden verschillende shows georganiseerd die zeer de moeite waard zijn.

Geen 4 sterren

Vve Noyelles
    17-10-2018

Absoluut geen 4 sterren hotel. Kleine kamer. Ontbijt altijd hetzelfde en douche in ligbad. Wi-Fi valt steeds weg. Wel schoon, dagelijks schone handdoeken. Gunstige ligging vlakbij centrum. Onderweg loop je wel langs veel stinkende vuilcontainers.