We hebben een aantal aanbieders voor Nerja voor je op een rij gezet:

Reviews over Nerja

Voor herhaling vatbaar.

Fam. Heinen,
    30-1-2019

Ligging dichtbij alles. Hotel zeer schoon, basic, maar precies wat je nodig hebt. Kamers niet groot, geen zitje. Goede airco, verwarming. Wij hadden een raam op een binnenplaats, alleen door omhoog te kijken kon je lucht zien. Wij waren weinig op de kamer, dus geen probleem. Ontbijt goed. Avond eten goed maar kan verbeterd worden, en hebben wij doorgegeven, en zouden ze iets mee doen. Keuze groot, en genoeg. Ze doen erg hun best. Vonden het soms iets te gaar omdat het een buffet is en het lang er ligt. Wordt iedere dag vers gekookt. De bediening verdient een 10. De ruimte is wat ongezellig, maar netjes en nieuw. De hal van het hotel heeft een zitje, door de led verlichting, koel en niet gezellig om te zitten. Maar weer netjes en voldoet, is aandacht aan besteed.

Gereisd met partner in januari 2019

Topper

Marjorie,
    13-1-2019

Rustig in December relaxt.

Gereisd met partner in december 2018

Fantastisch!

T. van Aartrijk,
    13-1-2019

Het zijn luxe appartementen in een berg-heuvelachtige omgeving. Prachtig rustig gebleven. Vriendelijk personeel, helpen je bij alles.

Gereisd met partner in december 2018

Fantastisch hotel.

A Oude Alink,
    28-11-2018

Wat een mooi hotel. Vriendelijk personeel. Heel schoon allemaal. Van de stoep tot bij het zwembad. De bar en het restaurant. Glimmende tegels in de gangen. Gezellige kamer. Goed én afwisselend eten.

Het hotel ligt centraal in Nerja. Je bent zo in het centrum met terrassen voor een hapje of een drankje.

Tja dit is onze tweede Riu, weer was het top.

Gereisd met partner in november 2018

Geweldig

Ellen,
    20-11-2018

Heel vriendelijk personeel, ze doen echt hun best het iedereen naar de zin te maken. Zo ook Leo van de animatie, wat een ontzettend aardige vent!! Drankjes, eten.. van alles voldoende, uitgebreid en prima! Alleen de wijn in het all-inclusief concept was niet echt lekker, maar de cava en sangria daarentegen weer wel!! Wel echte gin etc. geen rommel! Aan het strand met gras en palmbomen en wij hadden veel zon!!! Ook prima bedden. Kortom: reden genoeg om nog eens terug te gaan!!!

Gereisd met vrienden in november 2018