Hotels Nepal

We hebben een aantal aanbieders voor Nepal voor je op een rij gezet:

hotels Nepal

We hebben een aantal aanbieders voor Nepal voor je op een rij gezet:

Reviews over accommodaties in Nepal

Een prima plaats in Thamel.

Ida dedding,
    28-4-2017

Service is prima.. Je voelt je echt een gast

Gereisd met vrienden in maart 2017

Super!

Toura,
    26-2-2016

Schoon, goede bedden, mooie kamers, geschikte locatie, veel natuur om je heen, heerlijk westers en Nepalees eten, lekkere koffie (!) vriendelijk personeel, leuke gevarieerde excursies en je steunt ook nog eens de lokale bevolking door hier te verblijven (zie de projecten van Sapana Village). Een aanrader dus!

Gereisd alleenreizend in februari 2016

Stay with a story! :-)

Lisanne,
    26-10-2015

Een geweldige plek bij Chitwan om te verblijven, aan de rivier en van alle faciliteiten voorzien. Bovendien vind ik het een mooie setting, met kleine bungalows en een restaurant waar je heerlijk kunt eten.

Maar het mooiste vind ik ook dat Sapana village veel terug doet voor de lokale bevolking in de nabijgelegen omgeving en het welzijn van de olifanten. Verblijf je in Sapana dan draag je dus - alleen al door er te slapen - een steentje bij.

Gereisd met vrienden in Thu Oct 01 2015 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Super

Jelle,
    29-7-2015

Geweldige plek mooie service lekker eten ronduit dikke pluim jelle en loraine uringa

Gereisd met partner in juli 2015

Geweldig hotel

Frank,
    2-2-2015

Dit hotel was één van de betere tijdens onze rondreis. Kamers groot genoeg. Perfecte bedden en mooie badkamer met super douche. Ontbijt goed verzorgd. Tijdens ons verblijf was het erg fris en daardoor lastig dat er maar 5 tafels binnen stonden. Laatkomers moesten daarom op het terras ontbijten. Heel veel winkeltjes én restaurants op loopafstand

Gereisd met vrienden in januari 2015