Reviews over Neef

Geweldig, wij komen terug

Joop de Wit,
    28-1-2019

Op goed geluk één week in januari geboekt bij "Pension Haus Mona Lisa" in het dorpje Neef aan de Moezel in Duitsland.

Bij aankomst werden wij direct van harte welkom geheten met een kopje koffie en een heerlijke Hollandse stroopwafel.

Wij hadden een mooie ruime kamer met uitzicht over de Moezel en er stond een lekkere fles wijn voor ons klaar, wat wil een mens nog meer.

Wij hebben het er fantastisch gehad en hoewel wij hier voor het eerst waren hadden wij direct al het gevoel thuis te zijn dank zij Marion en haar hulp Marlou.

Elke dag begon met een heerlijk uitgebreid ontbijt waar niets aan ontbrak, prima.

Marion, jij bent nog niet van ons af, wij komen zeker bij terug.

Gereisd met partner in januari 2019
    Marion, eigenaresse, 29-1-2019
    Dankjewel Joop en Wil voor deze geweldige review. Fijn dat jullie het zo leuk gehad hebben, wij vonden het ook heel gezellig, en we hopen jullie heel graag nog weer terug te zien.

Thuiskomen in een gezellig familiepension

M.F. Timmerman,
    7-1-2019

Relaxt, goed en niet duur!

Gereisd met vrienden in januari 2019
    Marion, eigenaresse, 20-1-2019
    Dankjewel voor de hele goede review en graag tot de volgende keer.

TONNY VAN DEN BERK,
    2-1-2019

We waren er voor de eerste keer ,maar het is zo goed bevallen dat we voor September weer geboekt hebben Mooie nette kamer ,lekker ontbijt en lieve mensen .Het was super. Ook ons hondje was erg welkom heel blij waren wij daar mee.

Gereisd met partner in januari 2019
    Marion, eigenaresse, 4-1-2019
    Dankjewel Tonny en Peter, wij vonden het ook heel gezellig met jullie

Aanrader

Moguili,
    27-12-2018

Haus Mona Lisa is een super gezellig familie pension aan de Moezel. De ligging is perfect en er is heel veel te doen en te beleven in de directe omgeving. Mooie kamers, heerlijk ontbijt en super vriendelijke gastvrouw. We zijn er al vaak geweest en gaan snel weer terug. We komen er altijd tijd tekort.

Gereisd met oudere kinderen in oktober 2018
    Marion, eigenaresse, 4-1-2019
    Dankjewel, wij vonden het ook heel leuk met jullie en graag tot een volgende keer.

Fantastisch pension op een prachtige locatie!

Nadia,
    21-12-2018

We hebben ontzettend genoten van ons verblijf in Haus Mona Lisa. De ligging is perfect; aan de Moezel en dicht bij het treinstation. Je bent met de trein direct in Cochem en Trier. Verder was onze kamer prachtig. Het ontbijt was heerlijk! Tot slot was de gastvrouw erg vriendelijk. Ze heeft ons veel tips voor goede restaurants in de buurt gegeven.

Gereisd met partner in september 2018
    Marion, eigenaresse, 4-1-2019
    Dankjewel Nadia en Pim, wij vonden het ook heel gezellig en hopen jullie nog vaker te zien in ons Gästehaus Mona Lisa.