Amersfoort

Goede locatie, prima bereikbaar

Super!

Dewi,
    12-11-2018

Super verblijf! Vanuit het hotel loop je door een stukje oud centrum, zo het centrum in. Ruime schone kamers, met een grote luxe badkamer. Je hebt geen last van de geluiden van de gang en de gordijnen verduisteren de kamer goed. Wij waren er in de zomer en waren erg blij met de airco. Wij komen hier graag nog eens terug!

Dubbel gevoel

Karin,
    1-10-2018

Goed hotel,al meerdere keren geweest. Kregen de invalidenkamer,dus erg ruim,wat fijn was.is eerlijk gezegd wel aan wat onderhoud toe(verfje,vloer) Douche te laag ivm met doelgroep invaliden.Bed erg goed. Om 7.00 wakker gemaakt door een groep die buiten hard praatte en met kamerdeuren smeet.Hierdoor slecht geslapen. Zijn we overigens niet gewend in dit hotel,waar het meestal als thuiskomen voelt en rust heerst.Personeel receptie erg vriendelijk,zo ook in de rest van het hotel.

Gereisd met partner in september 2018

Perfect!

Harriet,
    8-8-2018

Heerlijk hotel. Vriendelijke ontcangst. Voorzien van advies voor diner door portier. Zeer ruime kamer met bank/zitgedeelte. Ruim goed bed met voldoende kussens. Sanitair schoon en compleet. Airconditioning was prettig met zomerse temperaturen. Ontbijt was fantastisch, aan werkelijk alles gedacht ook voor dieten en voorkeuren. Lekkere koffie!

Minpuntje: voor dit bedrag mag je best gratis parkeren aanbieden in een zo goed als lege parkeergarage onder het hotel.

Perfect.

Marja,
    1-8-2018

Perfect hotel. Schoon, fijne bedden, uitgebreid ontbijt en vriendelijk personeel.

Gereisd met vrienden in juli 2018