Amersfoort

Reviews over Amersfoort

Wij komen terug!

Jans,
    15-4-2019

We hadden onze bagage neergezet bij de receptie. Toen wij terug kwamen was die al voor ons naar de kamers gebracht. We waren moe en koud en wilden niet de stad in 's avonds. Het hotel heeft geen restaurant maar je kan wel warm eten van de keuken bestellen. Ze hadden een tafel gedekt in de tuinkamer. Erg lekker, gezellig en ruim voldoende. Goed geslapen, fijne bedden en de volgende morgen heerlijk ontbijt dat bij ons aan tafel werd gebracht.

Gereisd met vrienden in februari 2019

Gaan zeker nog een keer terug

Anoniem,
    29-3-2019

Super gastvrij en mooi hotel. Lekker ontbijt. Vriendelijke ontvangst. Schoon!!! Kortom echte aanrader.

Gereisd met partner in maart 2019

Zeker een aanrader!

Mevr. Van Os,
    23-3-2019

Het is een rustig hotel. Het personeel is erg vriendelijk. Bij aankomst konden we voor een klein bedrag onze kamer omboeken naar een luxe kamer! Als je het hotel uitloopt loop je zo het bos in.

Gereisd met partner in februari 2019

Erg goed

Mc,
    20-3-2019

Thee en koffie op de kamer. Bedden en kussens prima! Gezellige gangpaden met vloerbedekking

Gereisd met partner in februari 2019

Jan Willem,
    18-3-2019

Fijn dat het hotel midden in het oud historische centrum van Amersfoort ligt en ook heerlijk rustig. We hebben dit hotel gekozen omdat we gingen dineren in De Aubergerie, 400 meter lopen vanaf hotel.

Gereisd met partner in januari 2019