hotels Gieten

Reviews over Gieten

Mooie locatie

Fam van Beek,
    22-8-2018

Prima hotel op rustige locatie. Ruime schone kamer. Ontbijt heerlijk en je mag zelfs broodje voor de lunch meenemen, zakjes hiervoor liggen al klaar op de ontbijttafel!! Gastvrije eigenaars

Gereisd met partner in augustus 2018

Super gezellig verblijf in een leuk hotel.

Anneke en Christiaan,
    2-9-2017

Gunstige prijs voor veel extra's. Vriendelijke eigenaren die een huiskamergevoel creeeren. Goed eten, lichte, schone kamers. Rustige omgeving, ook op vrijdagavond. Prijs incl. ontbijt, incl. een zelf te maken lunch. Fijne mensen om mee te praten. Ook handig als je fietst of graag wandelt. Aanrader!

Gereisd met partner in september 2017

Gemoedelijk hotel

G.zonneveld,
    11-5-2016

Het ontbijt was erg goed, mooie locatie voor fietstochten , en gezellig teras.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2015

Huiselijk

christina jansen,
    31-8-2015

Bij binnenkomst voelde we ons gelijk thuis.

Zeer vriendelijk ontvangst, en een mooie kamer.

Terwijl het hartstikke druk was nam het personeel toch nog de tijd om ons iets over de omgeving te vertellen.

Er is genoeg te doen in de omgeving en we zullen zeker nog een keer terug komen.

We hadden 1 dag regen, dat was wat jammer maar toch hebben we ons prima vermaakt.

S'avonds heerlijk gegeten 3 gangen voor maar 25 euro ongeacht wat we namen. (geen verborgen kosten zoals meerprijs biefstuk)

ontbijt was ook prima en werd goed bijgevuld.

Gereisd met partner in juli 2015

handig hotel

ien,
    27-7-2015

Jaarlijks overnachtingshotel tijdens racing day.

Al voor het 4e jaar. Dit jaar (2015 ) al weer geboekt

Perfect voor vader/zonen weekend.

Wel wat gedateerd, maar wij hebben er totaal geen problemen mee!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2012