• Type accommodatie

hotels in Naxos

Reviews over Naxos

Verzorgd en vriendelijk hotel

Marianne, 19-7-2017
    Zeer vriendelijke en gastvrije ontvangst bij receptie. Complex maakte zeer verzorgde indruk met mooie tuin, groot en gezellig zwembad. Voldoende ligbedden. Eén nadeel: te weinig parasols aanwezig. Prima zwembadbar waar elke dag schone handdoeken voor zwembad konden worden opgehaald. Heel goed ontbijtbuffet met voldoende keus aan broodbeleg, verder o.m. vers gesneden fruit, koek, cake, hartige hapjes en zelfs toetjes. Minder vonden we de koffie en het brood. Dat hebben we wel lekkerder gehad in Griekenland. Personeel van het complex was zeer vriendelijk. Kamer lag helaas wat achteraan en keek op een grasveld. Kamer niet groot, maar keurig ingericht, koelkastje aanwezig, tv met BVN. Bedden goed. Kussen was voor mij persoonlijk iets te hoog en te hard. Balkon klein maar wel voorzien van lekkere stoelen en een rond tafeltje. Badkamer was smal, maar netjes. Goede douche, maar wel krappe ruimte. Voldoende bergruimte. WiFi slecht op kamer, wel mogelijk in centrale gedeelte hotel. Grootste pluspunt van dit hotel vonden we de ligging; strand en centrum op loopafstand.

Super mooi hotel met goede ligging

P. en S., 14-9-2016

Het hotel was perfect, vriendelijk personeel en een mooie ligging t.o.v.

het stadje.

Het werd goed schoongemaakt en om de dag schone lakens en elke dag schone

handdoeken.

Het ontbijt was prima, met genoeg keus en vers fruit.

Je liep zo het stadje in met genoeg terrasjes, restaurants, winkeltjes e.d.

Het was

De kamer was niet groot, en wat wij wel een minpunt vonden, is dat wij een

ontzettend klein balkon hadden. Om de luiken 's-avonds dicht te doen, dan moest

je de stoelen over de reling tillen.

De badkamer was prima met elke dag shampoo en douchegel.

Al met al, een hele fijne vakantie gehad.

Prima hotel

Marcel en Claudia, 1-7-2016
    Heel erg goed hotel. Perfecte ligging, direct aan het mooie zandstrand en vlakbij het gezellige centrum van Naxos-stad. Groot zwembad. Kamer die wij hadden was groot, schoon en met een leuk terras met zeezicht. Badkamer is super de luxe met een massagedouche. WiFi zou moeten werken op de kamer maar werkte alleen bij het zwembad en receptie. Ontbijtbuffet is goed maar minimaal. Personeel super vriendelijk. Wij komen hier zeker nog eens terug.

De ideale plek om eens lekker te ontspannen

Linda, 18-1-2016

Heel netjes en super vriendelijk personeel. Ook de eigenaar is erg betrokken en familiegericht.

Heel mooi kleinschalig resort. Alles is schoon en heel goed geregeld. Heerlijke cappuccino aan de bar, goed eten (alles vers en zelf gemaakt). Vooral het brood bij het ontbijt is echt TE lekker. Veel mooie stranden, met fijne restaurants, gegrilde vis met je voetjes in het zand. Ook zeker de moeite om verschillende plekken op het eiland met de auto te bezoeken.

Lekker ontspannen

emile_jacqueline, 14-9-2015
    Fantastische voorzieningen: twee ruime zwembaden en een tuin met allerlei schaduwrijke zitjes onder de bomen. Op loopafstand van het strand, minimarkt en een stuk of 5 restaurantjes. Het appartement was ruim (wij hadden het grote met 2 slaapkamers) en alles was aanwezig maar het kan wel een beetje onderhoud gebruiken. De airco rammelt, water in de wasbak loopt niet weg, douche ziet er luxe uit maar als je hem aanzet vallen de sproeikoppen eruit. Dat soort kleine dingen. De eigenaar was ontzettend behulpzaam bij het regelen van allerlei dingen, zoals het huren van een auto die eigenlijk niet meer beschikbaar was. De score voor eten is het gemiddelde: het restaurant is minder dan dat van de tavernes in de omgeving maar het ontbijtbuffet is fantastisch.
Naxos scoort een 8,7 uit 10, op basis van 163 reviews