We hebben een aantal aanbieders voor Nassau voor je op een rij gezet:

Reviews over Nassau

Super hotel

Manon,
    13-2-2018

Super vakantie gehad. Wat betreft het personeel altijd vriendelijk. Ook getwijfeld na een aantal revies te hebben gelezen maar kan ik me totaal niet in vinden. Lekker eten , leuke bar en je loopt zo het strand op! Wij zaten hier toen orkaan Irma hier zou komen, netjes op de hoogte gehouden met elke dag een brief onder de deur met een update en heeft de receptie voor ons vaak naar de airlines gebeld ondanks het een chaos was. Wij komen hier zeker nog een keer terug

Gereisd met partner in september 2017

Stephan,
    20-12-2017

Het Atlantis hotel in Nassau is werkelijk geweldig. We waren daar met 2 kleine kinderen en hebben ons 6 dagen kostelijk vermaakt. Het waterpark is erg gaaf voor zowel kleine als grotere kinderen, altijd genoeg plek bij de verschillende zwembaden en de mensen super vriendelijk. Hou er wel rekening mee dat alles op het resort super duur is en het aanbod vwb kindervriendelijke restaurants erg beperkt. Waanzinnig mooie tijd gehad, kan van de bucket list af.

Gereisd met jonge kinderen in mei 2017

Nu Melia Nassau Beach

S,
    4-4-2017

Dit hotel is geen Sheraton hotel meer, het is nu: Melia Nassau Beach

We hebben hier een prachtige week gehad. Keurige kamer, erg schoon en ruim. Prachtige ligging aan het strand met drie mooie zwembaden. Erg vriendelijk en vrolijk personeel en prima eten in diverse restaurants naar keuze.

Let op, all inclusive is de beste prijs kwaliteit optie. Losse maaltijden en drankjes zijn belachelijk duur in verhouding. Wees vooral wel relaxed. Op tijd komen kennen de locals niet ;-). Als je alles vrolijk neemt heb je een geweldige tijd.

We hebben getwijfeld door wisselende reviews op verschillende websites, maar we raden dit hotel zeker aan.

Het is geen 5 sterren, het is soms niet helemaal perfect, maar het is absoluut een aanrader en we hebben niks gezien of meegemaakt wat ons stoorde.

Gereisd met partner in januari 2017

Prima verblijf.

Astrid,
    25-6-2016

Kamers, bed en badkamer geen feestje, maar ook niets mis mee.Ontbijt uitgebreid en goed. Ligging midden in Nassau prima. Meer een zakenhotel dan een vakantieverblijf. Dat wisten we. Ook wisten we dat we ter plekke nog de nodige aanvullende kosten voor onze kiezen zouden krijgen. Al met al prima hotel voor een paar dagen.

Gereisd met partner in Sun May 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

caribische kwaliteit- vreselijke eigenaar

jan,
    19-8-2014

bedenk dat je naar de cariben gaat, het gevoel voor kwaliteit en veiligheid is gewoon niet wat we in nederland gewend zijn. douche, bed, ontbijt, zwembadje, allemaal zeer eenvoudig maar het is er. de ligging is geweldig, vlakbij winkels, gratis strand, de boten voor een zeil/snorkeltripje, alles dichtbij. Het personeel is over het algemeen vriendelijk, maar ik ontdekte dat de brandmelder in m'n kamer geen batterij had, dat 3 van de 6 op de gang het ook niet deden en m'n balkondeur was een keer niet dicht. Toen ik ging klagen kreeg ik zeer kwaadaardige reactie dat ik loog en dat het m'n eigen fout was - van eigenaresse isabelle overend. hotels en leven is vrij duur, dit is nog relatief veel waar voor het geld. reken dat op alle prijzen "gratuity" wordt gerekend (+15%).

Gereisd zakelijk in augustus 2014