hotels Napels

We hebben een aantal aanbieders voor Napels voor je op een rij gezet:

De Jong Intra

Dagen regen10101096424681111

Reviews over Napels

• 10Flip17-12-2019

Fantastisch!

Napels is misschien niet de mooiste stad van Italië maar zoals Napels is er geen andere stad te vinden. De sfeer is uniek. Tot 's avonds laat zie je jongetjes voetballen, oude mannetjes felle discussies hebben, vespa's langs scheuren met meerdere mensen erop en nog veel meer dingen die Napels uniek maken. Nergens eet je betere pizza's of drink je betere koffie. De boulevard met uitzicht op zee en de Vesuvius is geweldig. Napels is geweldig.

• 10Uitgaanslevenn
    • 10Cultuur
    • 10Omgeving
    • 10Stranden
    • 10Zorg voor natuur

Gereisd met vrienden in september 2018

• 8Ida Lap24-06-2019

Super!

Wij hebben een superleuke reis naar Napels gemaakt. We zijn in Pompeï geweest, bij de Vesuvius en in Salerno. Daarnaast hebben we vooral in het centrum van Napels rondgelopen. Ons hotel ligt in het oude centrum, dus alles was op loopafstand. Voor sommige afstanden kun je de metro gebruiken. We hebben genoten van de prachtige architectuur en de mooie kathedralen. Het eten is er heerlijk. Zeker de moeite waard om nog eens naartoe te gaan.

• 9Sfeer in stad
    • 7Stranden
    • 7Zorg voor natuur

Gereisd met partner in april 2019

• 7Sjang van Hooff26-04-2019

Napels : het echte italiaanse stadsleven

Cruiseschip: een dag Napels is wat kort, maar deze stad is zo authentiek italiaans dat het zeker de moeite waard is om terug te keren en langer te blijven...

• 7Omgeving
    • 8Sfeer in stad
    • 6Zorg voor natuur

september 2018

• 4Tony Stork25-04-2019

Nooit meer naar deze drukke lelijke stad

Wij waren op 25 april gegaan helaas. Dat is een nationale feestdag maar ik kan zeggen in Napels meer een nationale rouwdag. Wij werden afgeraden door de eigenaar van ons appartement in Pompeii niet met onze huurauto te gaan. Wij namen dus de trein vanuit Pompeii naar Napels. Daar aangekomen kwamen we in een enorme drukte. dus besloten we een hop and off tour te boeken. Hiervoor moesten we ieder € 23,-- betalen. We kwamen bij de 2e tour vast te zitten in de enorme verkeersellende en moesten een taxi nemen om weer naar het treinstation te komen met veel extra kosten. de trein naar Pompeii was overvol en een drama. uiteindelijk een enorme tegenvaller dus ga nooit op deze dag of liever ga helemaal niet want we vonden dat er weinig te zien. Mooie uitzichten over zee maar zoveel mensen en auto's voor ons een dikke k..-stad. We kochten een ijsje met twee bolletjes voor de prijs van € 4,- echt te duur. Belazerd gevoel daar. wij gaan nooir meer

• 4Uitgaanslevenn
    • 3Zorg voor natuur

april 2019

• 8Iris23-04-2019

Super special stedentrip

Stedentrip: heerlijke stad, ook bezoek aan de Vesuvius en Pompeii.

• 7Uitgaanslevenn
    • 8Sfeer in stad

Gereisd met vrienden in oktober 2018

• 8Annet18-04-2019

Geweldig

Rondreis gemaakt. Vlucht, huurauto, en accommodaties waren prima geregeld.

• 4Uitgaanslevenn
    • 10Cultuur
    • 10Omgeving
    • 3Stranden
    • 8Zorg voor natuur

Gereisd met partner in november 2018

• 2Karin H. B.03-04-2019

Grosse Enttäuschung

Wir hatten den Eindruck, dass dort Jahrzehntelang kaum instandgehalten bzw. renoviert worden ist. Überall fällt der Verputz herunter, Zäune und Gitter sind verbogen, Löcher in den Straßen und Gehwegen machen das Gehen mühsam, Müll und Grafitis überall. Nur wenige Stadtteile sind gepflegt.

• 5Cultuur
    • 4Omgeving
    • 1Sfeer in stad
    • 1Stranden
    • 1Zorg voor natuur

Gereisd met partner in maart 2019

• 6elza01-12-2018

als je van winkelen houdt is het een leuke stad

vervoer vliegtuig naar stad gemakkelijk met alibus/in de stad is er een trein en tramnet/dit is niet duidelijk napels is een grote dicht bevolkte stad

• 6Cultuur
    • 7Omgeving
    • 7Sfeer in stad
    • 5Zorg voor natuur

Gereisd met partner in november 2018

• 4Jeroen Merda29-09-2018

Leuk om meegemaakt te hebben, ga nooit meer terug.

Napels is in 1 woord: armoede. Als je ervan houdt om 's nachts niet naar buiten te gaan (vrouwen al helemaal niet), constant op je hoede te moeten zijn voor bedelaars, dieven en oplichters. Dan is dit de stad voor jou. Je moet proberen zo min mogelijk op te vallen en vooral niet laten zien dat je geld hebt. Ik heb 2 weken in deze stad doorgebracht en de stad zelf is geweldig, ook de Napolitanen zijn geweldige mensen, het eten is lekker en alles is niet duur maar armoede speelt de boventoon in deze hele stad.

Je kan buiten het centrum verblijven in de havens waar je met rust gelaten wordt. Maar als je voor je rust komt moet je misschien deze stad helemaal overslaan. Als je voor Napoli komt denk ik dat je aan maximaal 2 dagen genoeg hebt. Lees je goed in over de stad en waar je wel/niet moet komen.

Ook autorijden zou ik afraden hier, of je moet het niet erg vinden dat zijspiegels eraf gereden worden en je af en toe een krasje oploopt.

• 1Uitgaanslevenn
    • 1Zorg voor natuur

Gereisd met vrienden in september 2018

• 8M.Lambers18-09-2018

Indrukwekkend

Mooie maar drukke stad met veel bezienswaardigheden.

• 4Zorg voor natuur

Gereisd met vrienden in september 2017