• Met wie en wanneer reis je?

Als we dat weten, kunnen we je overal de juiste prijsinformatie laten zien.

2 volwassenen
    Volwassenen

12+

Kinderen

2 tot 12 jaar

Baby's

Jonger dan 2

Leeftijd bij thuiskomst. Min. 1 persoon ouder dan 18.

hotels Nadi

Reviews over Nadi

• 8Thomas12-09-2016

Nice friendly town

big market, shopping for souveniers good restaurants

• 8Uitgaanslevenn
    • 10Cultuur
    • 10Omgeving
    • 10Sfeer in stad
    • 5Stranden
    • 6Zorg voor natuur

juli 2016

• 7Eswee22-08-2012

Leuk om even gezien te hebben.

Het centrum is niet heel groot. WEl staat er nog een mooi tempel die je kunt bezoeken en verder diverse winkeltjes.

• 7Cultuur
    • 7Omgeving
    • 7Sfeer in stad

Alleen gereisd in januari 2010

• 10Aprile D'amour19-03-2012

The Bamboo Hostel

I have never been made more welcome anywhere else in the world. All the staff work so hard to make you happy and still make it look effortless. The pleasure they bring every day at all times of day is the best. The standards of cleanliness and food are great. The people are second to none. Aprile

• 9Uitgaanslevenn
    • 10Cultuur
    • 10Omgeving
    • 10Sfeer in stad
    • 10Stranden

Alleen gereisd in februari 2012

• 5Karlijn20-02-2008

Nadi is geen vakantieplaats. Je verblijft er hooguit een nachtje aan het begin of eind van je vakantie op Fiji, omdat het vlakbij het vliegveld ligt. Het centrum van Nadi heeft wat souvenirwinkels die wel aardig zijn, verder voor onze begrippen niets bijzonders. Aan het eind van de winkelstraat ligt een tempel. Leuk is dat je op straat echt de verschillende religies op Fiji ziet aan de hand van hun kleding! Vanuit Nadi kun je gemakkelijk met bootjes of vliegtuigjes verder naar de voor de kust gelegen eilandjes. De boten vertrekken vanuit Port Denerau waar je wat luxere accomodaties en winkels vindt.

• 6Cultuur
    • 6Omgeving
    • 1Stranden

Gereisd met familie in oktober 2007

• 5Daan20-01-2006

ALs je het als tussen stop heb dan is het netjes maar ik zou nooit langer dan 5 dagen uit houden. Bula Bula wordt je gek van. Resorts zijn wel mooi maar alles erbuiten is een beetje Indiaans. Mensen werken wel erg hard voor hun centen ze verdienen rond de 4 euro per dag. Ga niet alleen naar de winkels die ze aanraden want het is nog erger dan in Turkije; ze lopen je letterlijk achter de kont.(warenhuisjes)in de kleine winkels laten ze je een beetje met rust. Tip loop de supermakt in.. Het enige wat ik nu nog kan zeggen is Bula.

• 1Uitgaanslevenn
    • 6Cultuur