We hebben een aantal aanbieders voor Mytilini voor je op een rij gezet:

Reviews over Mytilini

Gelegen in de haven

Anne en Ronny,
    2-10-2013

De kamer was netjes. Het ontbijt was uitgebreid. Er kan op het terras ontbeten worden. Vriendelijk personeel. Het hotel is goed gelegen indien men een ferry wil nemen.

Gereisd met partner in Wed Sep 18 2013 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Prima hotel

Geertje,
    11-7-2012

Een prima, eenvouding hotel met ontzettend vriendelijk en servicegericht personeel! Alles is netjes verzorgd en het uitzicht over zee is prachtig. Belangrijkste minpunt is dat het hotel niet echt dichtbij het strand (5-10 min. lopen) of het dorp (Plomari, 20-30 min. lopen) gelegen is. Een taxi naar Plomari kost 5 euro, dus dat kan aardig oplopen als je langer verblijft. Het eten in het restaurant is prima, maar na 20 uur worden er alleen nog pasta's en salades geserveerd. Het ontbijt is op zich goed, maar niet erg uitgebreid. De bedden waren comfortabel en de kamer werd dagelijks goed schoongemaakt. Gezien de loopafstanden is het wat minder kindvriendelijk. Alles bij elkaar zou ik dit hotel wel aanbevelen!

Gereisd met partner in juni 2012

Prima accomodatie

ka,
    22-7-2009

Ruim appartement, mooi aangelegd in bloementuin en onderhouden plek

Gereisd met partner in juni 2007

Prima hotel/appartement

K. Kroes,
    23-8-2007

Prima hotel/appartement. Fijne bedden, lekker ontbijt. Vriendelijk personeel in een niet te toeristisch, charmant gedeelte van Lesbos. Goede week gehad in Aegun Sun

Gereisd met partner in augustus 2007

Leuk appartement, niet te toeristisch

F. Lust,
    12-8-2007

Leuk appartement, niet te toeristisch. Wordt goed schoongehouden, alles ziet er netjes uit. Centraal gelegen in de omgeving, dicht bij het strand en eetgelegenheden.

Gereisd met partner in augustus 2007