We hebben een aantal aanbieders voor Mykonos voor je op een rij gezet:

hotels Mykonos

We hebben een aantal aanbieders voor Mykonos voor je op een rij gezet:

Reviews over Mykonos

Heerlijk genoten op deze prachtige vakantie!

Willemijn Verhoeks,
    28-11-2018

Prachtig vernieuwde appartementen met een geweldig mooi strand direct achter het hotel.

Gereisd met partner in oktober 2018

Fantastische ervaring

Siska,
    3-6-2016

Personeel is heel attent en super vriendelijk! Ze doen er alles aan om het iedereen zo aangenaam mogelijk te maken. Heerlijk gegeten , er heerst een jonge hippe sfeer. Niet aan te raden voor mensen die moeilijk te been zijn. Diegenen die op zoek zijn naar volledige rust kunnen beter in mei, september of oktober gaan . Naast het hotel ligt een hippe beachbar die druk bezocht wordt om te feesten . ( van half juni tot half september ) . Mykonos stad is makkelijk te bereiken met de bus , (bushalte recht tegenover het hotel)

Gereisd met partner in mei 2016

Mooist gelegen hotel van het eiland

Rene,
    1-12-2013

Gayfriendly hotel met een prachtige ligging. Op het zonnenterras en zwembad dat westelijk uitzicht geeft over de zee, en Mykonos-stad. 's Avonds kun je er zeer goed eten.

Personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam. Accomodatie is prijzig maar je krijgt er veel voor terug. De kamers / huisjes worden goed onderhouden. Terrein is mooi aangelegd.

Gereisd anders in juli 2003

Fantastische plek

John Smits',
    13-7-2012

hotel artemis op mykonos is geweldig, prachtige ligging t.o. Het strand en mykonos stad. Bushalte voor de deur, euro 1,60. Taxi kost euro 5,-. Hele vriendelijke familie de hotel runt.

Gereisd met partner in Mon Jun 25 2012 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Luxe hotel voor koppels.

Rudy,
    13-7-2012

Luxe hotel voor koppels. Kwalitatief eten maar beperkte menukeuze. Prijzige dranken. Bar ligt verborgen in een donker hoekje achter het restaurant. Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel. Verzorgde kamers. Mooi uitzicht over de baai. Rustige ligging.

Gereisd met partner in Tue Jun 26 2012 00:00:00 GMT+0000 (UTC)