We hebben een aantal aanbieders voor Mykonos voor je op een rij gezet:

Reviews over Mykonos

Jammer dat we weg gingen......1 qqa

Robert Mol,
    8-5-2018

Ga je naar dit bijzondere eiland boek dan een kamer in dit hotel. Ligt 5 min lopen van de enige stad, heeft een fijn, vriendelijk en prettig personeel. Net als alle andere hotels klein maar fijn. Kamer keek uit over een geweldige baai, iedere dag grondig schoongemaakt. Hadden voor onze dochter van 14 een eigen ruimte. Ideaal! Ontbijt was goed, zo ook zwembad. Wel geluid van voorbij rijdende auto’s. Absolute aanrader! PS vergeet niet naar Paradise Beach te gaan voor leuke parties!

Gereisd met oudere kinderen in mei 2018

redelijk

greet,
    5-10-2016

beetje 'zakelijk', misschien wat saai, er is helaas niet iets van een tuin en de ontbijtruimte is meer een huiskamer. inrichting niet mijn'ding'. goed was de receptie, de mensen waren aardig. ligt op 10 mins. lopen van strand.

Gereisd met partner in september 2016

Mooi Boutique Hotel

Vannoord,
    25-2-2015

Kleinschalig Boutique Hotel. Fijne service en fijn personeel. Ontbijt en eten is goed verzorgd. Wil je naar Mykonos stad, dan moet je wel een heuvel oplopen, maar dat valt reuze mee. je kan ook met de hotelbus naar de stad. De kamers zijn groot en licht (veel wit). Wij hadden uitkijk over zee, erg mooi. Super hotel voor wie op zijn wenken bediend wil worden, duur, maar de moeite waard.

Gereisd met partner in september 2014

Wat een juweeltje!

e.d.bruist,
    7-8-2013

Super hotel met oog voor detail, aangename bijkomstigheid tijdens onze eiland -hop reis, zeer vriendelijk personeel, erg schoon. Ontzettend relaxte sfeer en het ontbijt is een zeer aangename verrassing alsmede het uitzicht!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2013

Een droomplek!

Simone Abel,
    4-7-2013

Wat een service en wat een klasse! Dit hotel is een aanrader. Luxe, rustig gelegen hotel met gastvrij en zeer vriendelijke personeel. De kamers zijn ruim en schoon. De ligging van het hotel is geweldig. Je hebt een mooi uitzicht over de baai en je bent binnen 10 minuten bij het strand met de vele mooie standtentjes.

Heerlijk zwembad bij het hotel met lekkere ligbanken. Drankjes en hapjes worden bij het zwembad geserveerd. Zeer luxe en uitgebreid buffet

Gereisd met partner in juni 2013