We hebben een aantal aanbieders voor Mykonos voor je op een rij gezet:

Reviews over Mykonos

Prima hotel voor 3 nachten

Ingrid,
    30-8-2017

Hotel ligt buiten het centrum zit aan een drukke weg en vlak bij de lucht haven, dus het is best lawaaierig, maar als je de deuren dicht hebt, hoor je weinig. Kamers heel schoon en elke dag schone handdoeken. Zwembad prima! Ontbijt is goed en prima service. Wij hadden deze reis geboekt via een touroperator "verrassend cycladen " en we wisten niet in welke hotels we terecht zouden komen. Dus dit is het 1e hotel van de 4 eilanden. Tip: voor mensen die slecht ter been zijn, het is best een steile wandeling om naar Mykonos stad te gaan.

Gereisd met partner in augustus 2017

niet voor herhaling vatbaar

G+R,
    14-6-2016

Hadden een luxe kamer en die was oke.Katten die rondlopen in de refter vond ik helemaal niet oke.Ontbijt was oke.Avondeten was menukeuze in een zeer donker restaurant waar je dan een onnozel lampje krijgt om naar de menukaart te kijken + elke avond ne flauwerik tijdens het eten die wat op ne piano tokkelt.Geen enkele winkel in de buurt.Positief was gratis bus naar de stad.Een week Mykonos is te lang,eiland is heel klein en er is weinig te bezichtigen + erg duur.

Gereisd met partner in Wed Jun 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

goed hotel je krijgt wat je verwacht

Roelof,
    9-8-2015

een niet overdreven luxekamer maar schoon en goed onderhouden. handdoeken elke dag schoon en bij het zwembad handdoeken service via een kaartjes systeem. bediening bij het zwembad en ook mogelijkheid tot lunch. verder is het geen nhotel voor mensen die slecht ter been zijn want het zijn een en al trappen. via de trappen kun je wel beneden bij het busstation komen en vandaar is het maar een paar honderd meter naar het oude centrum. nadelig is de enorme invasie vanaf de cruiseschepen waardoor de straatjes regelmatig verstopt raken

Gereisd met partner in juli 2015

Hotel Gorgona zeer goed bevallen

Terpstra,
    5-7-2015

Locatie met geweldig uitzicht op de zee en de schepen. Naar het centrum was te lopen. Hele lieve betrokken eigenaren. Ontbijt was zeer compleet en werd regelmatig aangevuld. De kamers en het complex zijn schoon en netjes. Bij het zwembad kun je voor een drankje en een hapje terecht. De Griekse salade was heerlijk. Wij verbleven i.v.m. eilandhoppen vier dagen op Mykonos.

Gereisd met partner in Mon Jun 01 2015 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Meest romantische vakantie ooit!

Anthony Pattijn,
    10-11-2013

Dit hotel ligt echt aan de mooiste baai van Mykonos. Je hebt elke avond bij het drinken van een heerlijke cocktail in de bar met prachtige zonsondergang achter de bergen. Het personeel doet er alles aan om het helemaal naar je zin te maken, oa. door 100den kaarsen aan te steken bij zonsondergang overal in het hotel. Wij hadden halfpension geboekt en konden dus elke avond genieten van een 5-gangendiner à la carte. Na een week hadden we alle heerlijke gerechten van de kaart geproefd en vroegen we de guest relations manager( Stefanos), of we konden variëren. Gezien het Royal Myconian (ook leading hotel) net boven dit hotel gelegen is, konden we daar genieten van een andere kaart en aldus een andere en ook erg romantische omgeving. Echt top! Het voordeel van de Imperial is dat deze het dichtst bij het strand gelegen is. Er zijn steeds 2 bartenders die je komen serveren aan 't strand. Service van het hoogste niveau! Alle personeelsleden zijn supervriendelijk en gaan tot het uiterste!

Gereisd met partner in september 2013