Sorteren

hotels Mykonos

Reviews over Mykonos

Sfeervol boutique hotel op geweldige locatie

Danielle
    16-9-2018

Geweldig kleinschalig boutique hotel op loopafstand van Mykonos stad, eigenaren zijn zeer behulpzaam en gastvrij, mooie gerenoveerde kamer mer heerlijke bedden, goed ontbijt.

Misschien later nog een keer terug

Ton hanegraaf
    24-7-2018

Het hotel was goed alleen het ontbijt was een beetje karig , het enigste nadeel is als je slecht ter been bent moet je veel lopen of een taxi nemen voor de rest hebben wij het prima naar ons zin gehad en bij de restaurants aardige mensen alleen iets duurder dan andere plaatsen in Griekenland

Aardig hotelletje !

Dirk
    3-10-2017

De medewerkers zijn zeer gastvriendelijk. De kamers zijn voornamelijk gesitueerd aan de voorzijde. De kamers zijn gedateerd maar zijn wel schoon en voorzien van de belangrijkste zaken (balkon, goed bed, koelkast, airco, voldoende kastruimte, etc. Helaas moet je voor wifi naar de lobby.

Gastvrij en vriendelijk

Yolanda
    14-9-2017

Vriendelijk ontvangst, prima simpel ontbijd, mensen zijn enorm aardig, goede bedden, schone kamers, wandelend nasr t stadje goed te doen, echter lichte helling indien je weer terug wandeld naar t hotel

Hotel aan zee met fantastisch uitzicht

Alexander
    5-8-2017

Gunstig gelegen hotel net buiten Mykonos Stad, loop afstand naar centrum, aan zee, met fantastisch uitzicht vanuit zwembad op de zee en ferryboten. Alle kamers met zeezicht. Vriendelijk personeel. Goede simpele maar schone kamers, goed bed, oude en kleine badkamer. Airco goed. Lekker ontbijt. Ontvangst verliep wat vreemd. Toen we aankwamen liep de receptie weg en keerde 15 minuten later terug. Geen welkomdrankje. Prima prijskwaliteit verhouding.

Dit hotel maakte deel uit van de (TUI) combinatiereis Cycladen 4 eilanden.