hotels Mykonos

Reviews over Mykonos

Sfeervol boutique hotel op geweldige locatie

Danielle,
    16-9-2018

Geweldig kleinschalig boutique hotel op loopafstand van Mykonos stad, eigenaren zijn zeer behulpzaam en gastvrij, mooie gerenoveerde kamer mer heerlijke bedden, goed ontbijt.

Misschien later nog een keer terug

Ton hanegraaf,
    24-7-2018

Het hotel was goed alleen het ontbijt was een beetje karig , het enigste nadeel is als je slecht ter been bent moet je veel lopen of een taxi nemen voor de rest hebben wij het prima naar ons zin gehad en bij de restaurants aardige mensen alleen iets duurder dan andere plaatsen in Griekenland

Aardig hotelletje !

Dirk,
    3-10-2017

De medewerkers zijn zeer gastvriendelijk. De kamers zijn voornamelijk gesitueerd aan de voorzijde. De kamers zijn gedateerd maar zijn wel schoon en voorzien van de belangrijkste zaken (balkon, goed bed, koelkast, airco, voldoende kastruimte, etc. Helaas moet je voor wifi naar de lobby.

Gastvrij en vriendelijk

Yolanda,
    14-9-2017

Vriendelijk ontvangst, prima simpel ontbijd, mensen zijn enorm aardig, goede bedden, schone kamers, wandelend nasr t stadje goed te doen, echter lichte helling indien je weer terug wandeld naar t hotel

Prachtige plek

Carolien,
    3-7-2017

Wat een prachtig uitzicht. En erg vriendelijk personeel. Heerlijk ontbijt en erg mooie schone kamers. Heerlijk zwembad. Ligging is centraal. Dichtbij strand. Een echte aanrader