Munnar

hotels in Munnar

• Met wie en wanneer reis je?

Als we dat weten, kunnen we je overal de juiste prijsinformatie laten zien.

2 volwassenen
    Volwassenen

12+

Kinderen

2 tot 12 jaar

Baby's

Jonger dan 2

Leeftijd bij thuiskomst. Min. 1 persoon ouder dan 18.

hotels Munnar

Reviews over Munnar

• 8Joost27-02-2015

Prachtige natuur.

De natuur is er heel mooi met de bergen en de theeplantages

• 8Cultuur
    • 8Omgeving
    • 7Sfeer in stad
    • 9Zorg voor natuur

februari 2015

• 9Linda17-02-2013

Alleen al het uitzicht is de moeite waard

Alleen al vanwege de theeplantages en het geweldige uitzicht moet je hier zijn geweest. De mensen zijn hier echt supervriendelijk en in het dorpje is het mogelijk om een massage te boeken.

• 7Uitgaanslevenn
    • 7Cultuur
    • 9Omgeving
    • 9Sfeer in stad

Gereisd met partner in januari 2013

• 9Hanneke15-10-2010

adembenemend mooi!

Wij zijn uiteindelijk 3 dagen in Munnar verbleven. We hebben hier een super tijd gehad. Munnar als plek zelf stelt niet heel veel voor, maar de omgeving des te meer. Theeplantages, bergen, wilde dieren (olifanten), etc. Wij hebben heerlijk door de heuvels gecrosst met een riskja. Dit is zeker aan te bevelen.

Restaurant Surma Korma heeft heerlijk eten! Je betaald hier relatief weinig voor.

Zorg ervoor dat je een zaklamp bij je hebt, de straten zijn vaak slecht verlicht. Een zaklamp zorgt er ook voor dat de andere weggebruikers jou zien! Verder zorg dat je warme kleren bij je hebt. Door de hoogte kan het flink koud zijn, zeker wanneer het bewolkt is. Houd er rekening mee dat er geen luxe bussen naar Munnar gaan maar alleen lokale, wat wel weer leuk is voor je contacten!

• 7Uitgaanslevenn
    • 7Cultuur