Reviews over Müllheim

Voortreffelijk

Jan-Jaap
    28-10-2018

Dichtbij snelweg, perfecte doorgangsplek richting Italie, zeer nette kamers, gastvrije ontvangste en uitstekend ontbijt

Prima hotel

Oomens
    27-9-2018

Dat het een heel goed hotel is. Het ligt rustig, heeft ruime kamers, goede bedden en het ontbijt is prima. Ook de ligging ten opzichte van de snelweg A5 is gunstig

Prima locatie voor tussenstop

H. Baltussen
    13-8-2018

Hartelijk ontvangen en heerlijk ontbijt. Heel schone kamers en fijn bed. Helaas geen airco en dat was echt een groot minpunt bij 36 graden. Onze kamer was op begane grond dus een raam goed open zetten was geen optie helaas.

heerlijk hotel

jolanda smit
    17-6-2018

hotel altes spital is een leuk hotel waar je goed kunt eten. heerlijke bedden en vriendelijk personeel

Prima hotel voor de doorreis

A van Nijnatten
    22-6-2017

Het hotel is erg netjes en de kamers zijn ruim. Er is een balkonnetje bij de kamer, of de gemeenschappelijke tuin, waar je nog je drankje uit de self service koelkast op de gang kunt nuttigen.

Ontbijt was prima.

Wij hebben hier met een kind en baby overnacht op de terugreis naar Nederland. Voor de baby wel zelf een camping bedje meegenomen.

Het hotel ligt aan de rand van een woonwijk, ongeveer 5-10 minuten van de snelweg.