• Met wie en wanneer reis je?

Als we dat weten, kunnen we je overal de juiste prijsinformatie laten zien.

2 volwassenen
    Volwassenen

12+

Kinderen

2 tot 12 jaar

Baby's

Jonger dan 2

Leeftijd bij thuiskomst. Min. 1 persoon ouder dan 18.

hotels Mui Né

Reviews over Mui Né

• 8Joeridev06-11-2013

Toeristische badplaats

Een leuke plaats, maar verwacht geen culturele hoogtepunten in je reis door Vietnam. Het plaatsje is uitgegroeid tot een toeristische bestemming die mensen uit allerlei landen aantrekt, maar in het speciaal populair is onder Russen. Zo zijn veel winkels en restaurantjes voorzien van Russische namen of heeft men zelfs een aparte menukaart voor toeristen uit Rusland opgesteld. Ongeacht je persoonlijke voorkeuren, het hoeft sowieso nooit een belemmering te zijn voor bezoekers uit Nederland aangezien Mui Ne zat opties biedt qua winkels, cafe's en eetgelegenheden. Ook de stranden zijn prachtig, hoewel her en der wat aangetast door erosie en daardoor meestal niet heel breed. Qua natuur bleek voor ons vooral de zogeheten Fairy Spring een fikse tegenvaller: een hevig vervuild stroompje die in Mui Ne breed gepromoot wordt voor wandelingen, maar waar wij bij aankomst meteen vanaf zagen.

• 8Uitgaanslevenn
    • 5Cultuur
    • 8Omgeving
    • 8Sfeer in stad
    • 6Zorg voor natuur

Gereisd met vrienden in oktober 2013

• 8R.v.S.06-05-2012

Mui ne heeft veel te bieden

Tijdens ons verblijf in Phan Thiet zijn we het noordelijk gelegen kleurrijke plaatstje Mui Ne en omgeving gaan bezoeken. Als eerste stopte we bij een beek die wij doorwade naar een kleurrijk schouwspel van kalkwanden overgaant in terracotta rode wanden. Daarna bezochten we een visolie fabriekje waar men vis laat rotten in stenen kruiken waarbij de speciale visolie ontstaat. Toen naar de overbekende rode zandheuvels/verstuivingen waar de plaatselijke jeugd je tegen betaling op een matje naar beneden laat glijden. En tot slot langs de kust waar de visserbootjes/manden zijn verankerd en aan de wal de visverkoop in volle gang is. Voorwaar er is veel te aanschouwen in Mui Ne.

• 8Omgeving
    • 8Sfeer in stad

Gereisd met vrienden in februari 2010

• 7Jan en Christien23-02-2010

Afgelegen

Mui Ne t.n.v. Phan Thiet heeft weinig meer te bieden dan de rode duinen. Ze liggen t.n.v. het dorp aan de linkerkant. Kinderen zullen je een glijboard willen verhuren! Voor bars en restaurants ben je aangewezen op Phan Thiet.

• 6Uitgaanslevenn
    • 7Cultuur