We hebben een aantal aanbieders voor Moussy voor je op een rij gezet:

Gereisd anders in augustus 2018

prima , zeer goed

marijke.naessens,
    24-8-2015

eten zeer lekker, kamer prima ( zelf voor persoon met mobile mobiliteit

Gereisd met partner in augustus 2015

Super hotel in de buurt van Troyes

petronella_weimar,
    16-6-2015

Zeer goed hotel in de buurt van Troyes, we hebben hier een geweldige tijd doorgebracht en heerlijk de omgeving verkend. De ontvangst is warm en vriendelijk. Het restaurant biedt traditionele gerechten waarin je echt de champagnestreek kunt proeven. We zullen zeker binnenkort terugkeren!

Gereisd met partner in juni 2015

Sympathiek

Guido Brion,
    15-7-2011

Wij gaan elk jaar terug naar dit sympathiek hotelletje. Akoord mischien geen 5 sterren, maar toch lekker eten en inderdaad een mischien wat exentrieke hotel eigenaar die toch ieder jaar verbeteringen aan de accomodatie aanbrengt. De kamers zijn zeker altijd proper en s'avonds is er in het restaurant voor elk wat wils... een uitgebreide menukaart ! Dit hotel is uitstekend gelegen om uitstapjes te maken naar de champagneboeren ....

Gereisd met partner in januari 2011

Eenvoudig goed hotel

Kees Holtzer,
    13-10-2010

Een wat ouder hotel, wat aan alles te zien is. Dat is ook wel een beetje de charme van dit hotel. Er zijn nieuwere kamers, waarbij er een badkamerunit in de kamer geplaatst is. Een beetjes hetzelfde effect als op een cruiseschip. De eigenaar is slechtziend, maar een wijnkenner. Het assortiment wijnen is overigens enorm en betaalbaar. Druk, goed restaurant.

Gereisd met partner in september 2010