Motta Camastra

hotels in Motta Camastra

• Met wie en wanneer reis je?

Als we dat weten, kunnen we je overal de juiste prijsinformatie laten zien.

2 volwassenen
    Volwassenen

12+

Kinderen

2 tot 12 jaar

Baby's

Jonger dan 2

Leeftijd bij thuiskomst. Min. 1 persoon ouder dan 18.

hotels Motta Camastra

Reviews over Motta Camastra

• 9Loïs31-12-2015

geweldig

Het vakantiehuis dat wij huurden lag net boven Motta Camastra. het was er heerlijk rustig en de omgeving was betoverend mooi. in het dorp was iedereen erg vriendelijk en gastvrij. De omgeving had veel te bieden, zo zijn we naar enkele plaatsen in de buurt gegaan, hebben we de etna bezocht, zijn naar het strand geweest in Naxos, hebben veel natuur gezien (tip: bezoek de alcantara rievier), en hebben heerlijk gegeten. topvakantie dus!

• 8Uitgaanslevenn
    • 10Cultuur
    • 8Sfeer in stad
    • 10Zorg voor natuur

oktober 2015

• 9Wink19-05-2015

Het dorp wat model stond voor Corleone

Motta Camastra is een bergdorpje wat te zien is in The Godfather wanneer Al Pacino voor het eerst Corleone ziet. Prachtig gelegen als een adelaar in zijn nest tegen de bergwand, is het leuk om daar eens heen te rijden en wat rond te wandelen. Er is, behalve het jaarlijkse festival, niet veel te doen, maar toch een bezoekje waard. Voor het uitzicht, voor de kleine winkeltjes die her en der verstopt zitten en voor de oude mannetjes die met je proberen te praten.

• 7Uitgaanslevenn
    • 9Cultuur
    • 7Zorg voor natuur

april 2015

• 7Roos03-08-2014

Niet zo veel van gezien

Van Motta Camastra hebben wij niet veel gezien. Wij zijn er een keer savonds geweest om de Etna te bekijken en even overdag kort rond gekeken. Het is een leuk dorpje om gezien te hebben maar giardini naxos en taormina hadden meer onze voorkeur.

juli 2014

• 7Thomas30-08-2013

Het is en blijft een dorp

Motte Camastra als dorp zelf is niet heel spannend. Met een auto ben je echter relatief snel in de grotere steden of de Etna.

• 7Uitgaanslevenn
    • 6Cultuur
    • 6Omgeving
    • 6Sfeer in stad

Gereisd met vrienden in augustus 2013

• 10Janneke23-08-2013

Fantastisch mooi!!

Rustige omgeving met een goede doorgaande weg. Het verkeer is wel druk en roekeloos...af en toe hielden we ons hart vast!! Waar je je wel in vergist, zijn de afstanden. Het lijkt allemaal dichtbij, maar als je naar Catania wil, moet je daar toch wel 1,5 uur voor uittrekken. Maar er is dus voor ieder wat wils. Als je niet van drukte houd, zit je daar zeker goed, maar wil je wel wat meer drukte opzoeken, dan ben je in 20 min. in het toeristische Giardinni Naxos. Wel veel italianen overigens die daar op vakantie zijn, dus je voelt je wel een echte buitenlander:)

• 9Uitgaanslevenn
    • 10Cultuur
    • 10Sfeer in stad

Gereisd met partner in augustus 2013

• 8Jolanda van den Berg13-05-2013

Prachtig authentiek Sicilaans dorp

De Sicilianen zijn erg vriendelijk, hartelijk en behulpzaam.

• 8Uitgaanslevenn
    • 9Cultuur

Gereisd met vrienden in april 2013

• 8c.klaassen03-06-2012

spectaculaire ligging hoog boven op de rotsen

het dorp zelf heeft alleen woonhuizen.Voor recreatie en of verblijf ga je richting alcantara kloof.Een hele prettige accomondatie is Valle Alcantara farm= agriturismo

Gereisd met partner in mei 2012

• 7Malie17-05-2012

Mooi authentiek plaatsje

Ligt bovenop de berg! Schilderachtig! Mooie zonsondergang!

• 1Uitgaanslevenn
    • 8Cultuur
    • 7Omgeving
    • 7Sfeer in stad

Gereisd met partner in januari 2012

• 8christian verleyen10-09-2011

Wandelparadijs en niet duur

Vakantiewoning 12.8km van Giardini Naxos en 300 meter van ingang Gole Alcantara... 10 dagen prijs overeen te komen met eigenaar ...tussen 500 en 1000. Euro..Auto inbegrepen in de prijs ( Fiat ) . Douche, airco , 4 kookplaten, plaats voor 4 tot 5 personen....Men wordt afgehaald en teruggebracht per auto van en naar de vlieghaven in Catania...Trein vanuit Taormina naar Catania 48 Km ..Eur 7.60 per persoon heen en terug. Markt alle dagen van de week..heel interessant...Plan kan u bezorgd worden..Cafe del Duomo Plazza Duomo ...Restaurant I due Compari Motta Camastra...gediplomeerde pizzabakker ...vanaf 19h00 s avonds ...en goedkoop .betaald voor 3 personen drinken inbegrepen 27.50 Euro.. Castiglione di Sicilia ..Bezoeken niet twijfelen..Etana per auto en dan per lift vanaf 1986 meter tot 2950 meter..53 Euro per persoon heen en terug...Enige advies ..kleed u warm ..AQppelsienen 1 Euro het kilo en kersen 3.50 Euro het kilo... Dergelijke kwaliteit vind je slechts ginder.Syracuse bezoeken etc

• 4Uitgaanslevenn
    • 6Cultuur