hotels in Morro Bay

• Met wie en wanneer reis je?

Als we dat weten, kunnen we je overal de juiste prijsinformatie laten zien.

2 volwassenen
    Volwassenen

12+

Kinderen

2 tot 12 jaar

Baby's

Jonger dan 2

Leeftijd bij thuiskomst. Min. 1 persoon ouder dan 18.

hotels Morro Bay

Reviews over Morro Bay

• 8Ramona12-12-2013

Leuk plekje

Morro Bay is een prima plek om een nacht te verblijven, er zijn genoeg hotels en restaurantjes. Zeker leuk om een kijkje in de haven te nemen waar bij zonsondergang de zeeleeuwen liggen. Hele mooie zonsondergang te zien.

• 6Uitgaanslevenn

Gereisd met partner in september 2013

• 9Arlette 08-09-2013

Fantastische plek!

Prachtig gelegen dorpje aan de stille oceaan tussen Los Angeles en San Francisco. Heel rustig en relaxed en hele aardige mensen.

• 10Omgeving
    • 9Sfeer in stad

Gereisd met vrienden in januari 2013

• 8Harry08-06-2012

Leuk klein kuststadje

Een stadje waar nog rust heerst. De "locals" zijn vriendelijk en behulpzaam. Echt een stadje waar je je snel thuis voelt.

• 8Uitgaanslevenn
    • 8Cultuur
    • 9Sfeer in stad

Gereisd met partner in april 2012

• 8Gaby11-10-2011

Schattig visserplaatsje

Vriendelijke mensen, lekkere restaurantjes, gemoedelijke sfeer.

Gereisd met partner in september 2011

• 10Joshua17-12-2010

Een plaats waar je zeker langs moet gaan !

Onderweg kwamen we het plaatsje Morro Bay tegen. Ik herkende de naam vooral door het lezen van boekjes. Ik had een aantal keer gelezen Morro Rock. Nou als je daar aan komt vindt je een klein vissersdorpje met een enorme fabriek en daar achter een GIGA rots. Bij deze rots leeft de natuur, Zeehonden, Pelikanen van alles. We moesten die dag door naar San Francisco, maar we zijn hier zeker 2 uur lang geweest.

Fantastische plek !

• 9Cultuur
    • 10Sfeer in stad

Gereisd met partner in september 2009

• 8jan04-09-2009

prachtige badplaats

Morro Bay is een prachtige badplaats aan de Pacific overheerst door een grote rots die aan de monding van een baai staat binnen deze baai is een gezellig haventje waar het stadje rond gebouwd is dit is een paradijs voor vissers. Mooi strand. Spijtig dat het zicht beheerst wordt door 3 schouwen van een electriciteitscentrale lekkere visrestaurants

• 8Uitgaanslevenn

Gereisd met vrienden in oktober 2008

• 7Octa21-11-2008

Toeristisch a la Zandvoort

In augustus waren wij hier voor 1 overnachting (tussenstop San Francisco en LA). Heel mistig en geen erg prettige indruk. Niet zo mooi als andere plaatsen waarv we langs kwamen.

• 7Uitgaanslevenn
    • 6Cultuur