Bestemmingen in Moravië-Silezië (Moravskoslezský)

Bekijk alle plaatsenBekijk alle plaatsen
    • Aanwezig in kamer/huis

Sorteren

hotels Moravië-Silezië (Moravskoslezský)

Reviews over accommodaties in Moravië-Silezië (Moravskoslezský)

Top.

26-1-2014

Zeer goed hotel, al is het ongeveer 15 minuten lopen van het centrum. Vriendelijk personeel, mooie spa, zeer goed ontbijt.

Tomas Cermak, E-Commerce & Marketing Manager, 14-11-2014

Geachte gast,

Dank u wel voor uw evaluatie en het delen van uw recente ervaringen in Park Inn by Radisson Hotel Ostrava. Wij ontvangen graag feedback en het doet ons deugd om te horen dat u genoten heeft van uw verblijf bij ons. Het gehele hotelteam kijkt ernaar uit om u snel weer te mogen verwelkomen!

Met vriendelijke groeten,

Tomas Cermak

E-Commerce & Marketing Manager

Mooi en modern, geweldige accommodatie in Ostrava.

1-1-2014

Een zeer mooi, groot en modern hotel in Ostrava. Te voet is het niet zo goed te bereiken, maar prima met de auto en er is een bushalte vlak bij het hotel, waar regelmatig bussen naar het treinstation (hlavni nadrazi) en het stadscentrum rijden.

Tomas Cermak, E-Commerce & Marketing Manager, 14-11-2014

Geachte gast,

Hartelijk dank voor uw feedback en het verheugt ons om te lezen dat u genoten heeft van uw verblijf bij ons. Wij hopen u weer snel te mogen verwelkomen!

Met vriendelijke groeten,

Tomas Cermak