Bestemmingen in Moravië-Silezië (Moravskoslezský)

Bekijk alle plaatsenBekijk alle plaatsen

hotels Moravië-Silezië (Moravskoslezský)

Reviews over accommodaties in Moravië-Silezië (Moravskoslezský)

zeer vriendelijk hotel

marcel scholtens,
    28-12-2017

de voorzijde van het hotel schept niet zulke goede verwachtingen.

Heb er 5 maanden door gebracht. De keuken is zeer goed. de ligging is ook perfect bent met 5 min lopen in het stad centrum.waar vele restaurantjes aanwezig zijn. Ook de wellnes is perfect. kunt s'winters op een uurtje rijden skieen . en ook de omgeving bied leuke uitstapjes.

Een prima hotel en makkelijk te bereiken

Bert Hennink,
    13-4-2017

Ik ben hier nu twee keer geweest voor een zakelijke trip en beide keren heb ik er een prima verblijf gehad.

De kamers zijn schoon en verder netjes verzorgd.

Het ontbijt is een uitgebreid buffet met de mogelijkheid om een ommelet naar eigen keuze te laten bakken. Echte koffie ook.

Het personeel is zeer behulpzaak en vriendelijk waardoor je je een gewaardeerde gast voelt.

Allen de kamers aan de voorkant kunnen wat straat lawaai hebben want er rijden aardig wat trolleybussen

Zeer goed hotel

nick,
    17-8-2015

Een net en zeer goed hotel, de directe omgeving is wat minder. Maar op 10 minuten rijden zijn er restaurants, winkels en de stad

Top.

26-1-2014

Zeer goed hotel, al is het ongeveer 15 minuten lopen van het centrum. Vriendelijk personeel, mooie spa, zeer goed ontbijt.

Tomas Cermak, E-Commerce & Marketing Manager, 14-11-2014

Geachte gast,

Dank u wel voor uw evaluatie en het delen van uw recente ervaringen in Park Inn by Radisson Hotel Ostrava. Wij ontvangen graag feedback en het doet ons deugd om te horen dat u genoten heeft van uw verblijf bij ons. Het gehele hotelteam kijkt ernaar uit om u snel weer te mogen verwelkomen!

Met vriendelijke groeten,

Tomas Cermak

E-Commerce & Marketing Manager

Mooi en modern, geweldige accommodatie in Ostrava.

1-1-2014

Een zeer mooi, groot en modern hotel in Ostrava. Te voet is het niet zo goed te bereiken, maar prima met de auto en er is een bushalte vlak bij het hotel, waar regelmatig bussen naar het treinstation (hlavni nadrazi) en het stadscentrum rijden.

Tomas Cermak, E-Commerce & Marketing Manager, 14-11-2014

Geachte gast,

Hartelijk dank voor uw feedback en het verheugt ons om te lezen dat u genoten heeft van uw verblijf bij ons. Wij hopen u weer snel te mogen verwelkomen!

Met vriendelijke groeten,

Tomas Cermak