We hebben een aantal aanbieders voor Moraitika voor je op een rij gezet:

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

Super!

Lise,
    21-11-2018

Het restaurant is erg goed, service is uitstekend en een schone kamer! Het personeel is vriendelijk en de animatie erg leuk. Goede locatie. Jammer dat je moet betalen voor de glijbanen.

Gereisd met vrienden in Sun Jul 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)
    Greta P, Guest Relations, 29-3-2019

Hallo Lise, Hartelijk dank dat je de tijd nam om deze review te schrijven. Wij zijn blij te vernemen dat u een super vakantie had. Voor de glijbanen aan het centrale zwembad vragen wij inderdaad een kleine bijdrage: 6 € per man voor het hele verblijf. Ons mini-aquapark voor kinderen tot 12 jaar is gratis. Wij hopen u nogmaals te mogen verwelkomen. Met vriendelijke groeten, GretaP Public Relations

Prima hotel

V Jomgeneel,
    14-11-2018

Prima hotel en lekker eten. Wij hadden 4 dagen een gerenoveerde kamer. Lekker 2 persoonsbed en een stapelbed voor de kinderen. Mooie en ruime douche. Alle ruimte bij het zwembad. Het was natuurlijk ook voor seizoen. Aardige jongen bij t zwembad. Wij hebben zelf geboekt en waren verrast door de lage prijs. Vanaf 3 dagen verblijf kin je ook gebruik maken van gratis pick up vliegveld.

Gereisd met jonge kinderen in Tue May 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)
    Greta P, Guest Relations, 29-3-2019

Beste Mr. Jomgeneel,

Hartelijk dank voor het schrijven van deze review! Wij bedanken jullie voor de complimenten en hopen jullie snel nogmaals te mogen verwelkomen.

Met vriendelijke groeten, GretaP Public relations

Fantastisch!

miranda,
    26-9-2018

Het hotel is super gelegen aan t mooie strand.De zeer vriendelijke medewerkers zijn super aardig, niets is hun teveel om jou een goede vakantie te bezorgen....Het hotel wordt gerund door een fantastische griekse familie, die jou echt zien als Gast!! Altijd in voor een vriendelijk praatje! Voor een 3* hotel ziet het er goed uit, de kamers zijn heerlijk grieks, beetje oubollig met een kleine douche, maar dat vinden we juist leuk. Het balkon is heerlijk ruim en de schoonmaak is prima.Wij hadden een geweldige tijd in dit hotel....Maar zoek je een hotel in een levendige omgeving, dan moet je niet hier zijn!!

Gereisd met partner in augustus 2018

Voor ons is dit ressort te groot !

Anita Van Heumen,
    21-9-2018

Prima ressort voor gezinnen met kinderen, de ligging is direct aan het strand (kiezels dus waterschoenen zijn aan te raden) helaas in september wel veel wespen bij het terras aan zee en er hangt daar voornamelijk door zelfbediening maar weinig sfeer, het personeel werkt keihard en is heel behulpzaam maar kreeg niet het idee dat ze met plezier hun werk doen, op een enkeling na lopen ze allemaal met een 'maandagochtendgezicht ' rond. Gezien de werkdruk is dit wel begrijpelijk maar jammer ! We hadden een comfort kamer geboekt en die viel erg tegen, in plaats van een tweepersoonsbed hadden we een twijfelaar met een matras waar de vering van voelbaar was ! (Topper gevraagd bij de receptie) De douche was erg krap en er stond weinig druk op de kraan ook de temperatuur was moeilijk te regelen. Wat eten betreft veel keus, maar weinig variatie. Verwacht niet te veel, en stel geen te hoge eisen dan heb je een prima verblijf hier !

Gereisd met partner in september 2018
    Greta P, Guest Relations, 4-10-2018

Hallo Anita, Allereerst, dankjewel voor het schrijven van deze review. Het spijt ons te horen dat jullie vakantie niet 100% naar wens was en dat de bedden voor ongemak gezorgd hebben. Wij renoveren elk jaar en het grootste deel van het hotel en de kamers zijn reeds gerenoveerd.Elk jaar worden daar nieuwe aan toegevoegd. Wij hopen dan ook dat u ons in de toekomst nogmaals zult verkiezen.

Met vriendelijke groeten,

Het hotel management