Montego Bay/ St.James

hotels in Montego Bay/ St.James

hotels Montego Bay/ St.James

We hebben een aantal aanbieders voor Montego Bay/ St.James voor je op een rij gezet:

Weer & Klimaat Montego Bay/ St.James

Dagen regen118771111131215161214

Reviews over Montego Bay/ St.James

• 7Eric03-01-2020

Fantastiech

Een zeer goed hotel het eten is zeer goed met kerst was het uitzonder lijk van alles dat je kon denken lag er om te eten de kamers worden goed gekuist de koelkast wort om de 3dagen aangevuld een iDeal voor kinderen in april wort het het vernieuwt naar adult waarom er liggen al 2. Rui adult er naast normaal gaan we er 4 maal naar toe maar naar adult niet

• 3Uitgaanslevenn
    • 9Cultuur
    • 5Omgeving
    • 10Zorg voor natuur

december 2019

• 9Brigitte06-05-2018

Jamaica, wat een prachtige natuur en wat een vrolijke aardige mensen. We zzijn naar Kingston geweest, naar het Bob Marley museum. Zeer indrukwekkend als je door zijn huis loopt en de verhalen hoort wat zich daar allemaal heeft afgespeeld. Vooral met de verhalen van An, de tourbegeleidster. Ook naar de Dun Riverfalls geweest, erg mooi. En ook naar het Bob Marley mausoleum. Dat was ;echt onvergetelijk. Ook nog een trip gemaakt naar een klein dorpje, naar een kleuterschooltje geweest.
    Ik ga er zeker nog eens naar terug. Het was een onvergetelijke ervaring en zeker de moeite waard. Een echte aanrader, zeker als je van de reggae muziek en Bob Marley houdt.

• 8Cultuur
    • 9Omgeving
    • 6Zorg voor natuur

Gereisd met partner in april 2018

• 9sonia vermeersch20-02-2017

een aanrader ,super

het is echt een aanrader ,veel trips gedaan met mooie panoramische beelden ,de bob marley toer zeker aan te raden ,zeer verzorgd en mooi onderhouden hotel,lekker eten en ruime keuze ,enkel voor rokers negatief oordeel er mag enkel gerookt worden op de aangeduide plaatsen ,wij rookten op ons terras en ze hebben er geen problemen van gemaakt ,voor de rest kan ik niets negetiefs vertellen ,zullen zeker nog eens terug gaan.

• 7Uitgaanslevenn
    • 8Omgeving

Gereisd met partner in juli 2016

• 7P. Spelier10-01-2017

Weinig te zien

Wij logeerden in een Riu. Op wandelafstand zijn er 2 winkelcentra waar je souvenirs kan kopen (je moet zeker onderhandelen over de prijs!), en er is ook een groot warenhuis in het winkelcentrum. Maar verder is er weinig te zien. Er zijn wel voldoende taxi's die je vragen naar waar je wenst te gaan. Wij deden beroep op 1 van hen om naar een kerk te gaan (King's chapel) en we waren erg tevreden. Zowel van de chauffeur als van de auto waarmee hij reed!

• 7Cultuur
    • 6Omgeving
    • 7Sfeer in stad
    • 6Zorg voor natuur

Gereisd met partner in december 2016

• 2JPR Hasselt12-12-2016

Niet aan te raden

Vuile stad met enkel één winkelstraat en één winkel gezien hebben we ze allemaal gezien (t-shirts, souvenirtjes, kleedjes ....)

• 2Cultuur
    • 2Omgeving
    • 2Sfeer in stad
    • 2Zorg voor natuur

Gereisd met partner in november 2016

• 9Kees Rina en Daniella Jochems (Zundert)25-05-2016

Fantastisch!

Voor de 4de keer een Hartstikke mooi vakantie gehad in Jamaica!! De excursies van lokaal bureau onder leiding van Karin en Ellen waren weer geweldig!! Hele mooie trips gemaakt. zoals Nine miles tour, Black River, vlot varen en Bleu Lagoon. Ook was het heel leuk om de gids Patricia weer eens mee te maken op 2 van deze trips. Bij deze dames: Ga zo door!!! Misschien tot een volgende keer weer. (wie weet over een jaartje of 3)

groetjes

Kees - Rina en Daniella Jochems (Zundert)

• 6Uitgaanslevenn
    • 10Omgeving
    • 10Sfeer in stad
    • 1Stranden
    • 1Zorg voor natuur

mei 2016

• 8Joop05-12-2015

Breng een bezoek aan de diverse winkeltjes

Met de taxi of te voet, je kunt lekker het dorp in.

• 8Uitgaanslevenn
    • 9Omgeving

Gereisd met partner in december 2014

• 8Joop27-11-2015

Gezellige winkeltjes bezoeken.

Het hotel kan je een taxi aanbevelen. Als je dan in de stad bent moet de Hot Chicken proberen. Echt een aanrader.

• 8Uitgaanslevenn
    • 8Cultuur
    • 7Omgeving

Gereisd met vrienden in december 2014

• 8Mich18-11-2015

Geweldig,

Montego Bay zelf is gelegen aan de zee en de Hip Strip met veel toeristische winkels. Er is een fort maar dat is vervallen en niet de moeite. De stranden zijn mooi en aan de hotels goed onderhouden. Het binnenland is mooi met een weelderige plantengroei, veel rietvelden en bananenplantages. De mensen zijn er zeer arm en zeer gelovig, het leven is duur in Jamaica dus tips zijn meer dan welkom.

• 6Omgeving

Gereisd met partner in november 2015

• 8Rene Hillen21-06-2015

Mooie omgeving maar er zijn mooiere op Jamaica

Slechts enkele openbare stranden, rest is privé Montego bay, hip-strip is leuk om eens te zien maar hoeft voor mij niet nog eens

• 6Uitgaanslevenn
    • 7Cultuur