Sorteren

Reviews over Monte Gordo

Harie Verjans
    11-8-2018

Sfeervol hotel met vriendelijke bediening goed eten en goed verzorgde kamers. Het prachtige zand strand is op loopafstand,net zoals het centrum van Monte Gordo.

Gretha hopman
    9-8-2018

Prachtig hotel .

Mooie grote kamers .

Boven de vier hoog een mooi uitzicht .

Vriendelijk personeel .

Goed eten .

Kleinschalig hotel

Yvette de Boer
    7-8-2018

Kleinschalige hotel. Interieur wel achterhaald (Arabische invloeden) maar de schoonmaak is perfect!

De bedden zijn wel erg hard, de douche was trouwens heerlijk (goede straal).

Ontbijt is eenvoudig maar genoeg keuze.

Vriendelijk personeel, ook een Nederlands sprekende.

Zwembad niet groot maar wel een fijne toegevoegde waarde en niet te koud, werdt dagelijks schoongemaakt.

Twee schatten van katten die in de lobby slapen; zijn geen hinder voor ons geweest aangezien ze goed verzorgd worden (komen dus niet hinderlijk klagen voor voedsel)

Aanrader als je niet van grote hotels houdt.

Fantastisch een aanrader

Jos van der Rijst
    23-7-2018

Goed eten,zowel s ochtends als s avonds.

Avondeten was een menu,waar je uit kon kiezen.Vriendelijk personeel,kamer was ruim en een mooi uitzicht.

Volgend jaar gaan we zeker weer naar dat hotel,indien we besluiten,om naar Monte Gordo te gaan.

Het was alleen jammer dat er alleen beneden WiFi was.

Oud en vertrouwd.

Marja
    16-6-2018

We zijn hier vaker geweest, vooral vanwege de ligging. Een ouder en duidelijk 'tig' keer opgelapt hotel en misschien juist daardoor plezierig. De kamers zijn erg gehorig en de bedden waren niet voor iedereen een succes. De ligging bijna op het strand is perfect, het personeel is vriendelijk en eigenlijk is niets ze teveel. We kregen (omdat we wat te vieren hadden) een gratis update van de kamers voor het hele gezelschap! Het ontbijt is prima, de drankjes in het hotel aan de prijzige kant. O ja: bestel vooral geen hotdog in de zwembadbar, brrrr.

Monte Gordo scoort een 7,6 uit 10, op basis van 499 reviews