Monte Gordo

Reviews over Monte Gordo

Geweldig

Ruud,
    14-1-2019

Het verblijf was perfect. Het liefst hadden wij Zeezicht gehad maar dat was al volgeboekt. Nu zijzeezicht , dus alleen 's morgens tot 11 UUR zon op het balkon. Voor de rest was alles goed, eten goed , Kamer/apartement met keukenblok perfect.

Gereisd met partner in december 2018
    Geboekt bijvakantiediscounter.nl

Prijs en kwaliteit zijn 100% in verhouding.

Edwin van Noort,
    27-12-2018

Wil je vlak bij het prachtige strand en schitterend hotel / appartement boeken dan ben je bij Dunamar in de Algarve aan het juiste adres. Een schitterend complex met ruime hal, groot zwembad op het Zuid Westen en 50 meter van het strand. Een natuurpark ligt op 400 meter afstand. De appartementen zijn zeer ruim en hebben een schitterend uitzicht op zee. Pas op: in de zomer kan het wel eens iets te veel van het goede zijn. En ben je wellicht beter af met een appartement op het noord-oosten. Het ruime appartement heeft een ruime slaapkamer met inbouwkasten, een wat simpele badkamer met ligbad waar je ook in kunt douchen. Het toilet is ook in de badkamer. De woonkamer loopt over in de keuken. Prima ruim. Een tafel voor vier personen met redelijk zittende stoelen. De bank, die tevens dienst kan doen als bed, moeten ze over het balkon naar beneden donderen. Wat een ellendig ding. Rugpijn verzekerd. De stoel is prima. BVN ontvangst

Gereisd met partner in december 2018
    Geboekt bijneckermann.nl

Goede accomodatie

G.J.P.L. Greven,
    1-12-2018

We zijn hier een week geweest.

Het hotel is goed. ontbijt en diner zijn goed verzorgd. Wij hadden een junior suite geboekt. De kamer bestond uit twee kamers met in totaal vier bedden. Wat ons tegenviel was dat er op de kamer geen kast(en) was om je spullen op te bergen, alleen een open kast met wat kleerhangers. Aangezien wij een bad wilde, hebben we gevraagd om een andere kamer. Was geen probleem alleen viel ons op dat deze kamer nog niet gerenoveerd was en het bed was erg smal.

Wat betreft Monte Gordo betreft is er niet veel te beleven. Kan de tijd van het jaar geweest zijn maar wij zullen er niet er niet meer snel meer terug gaan.

Op drie minuten lopen van het hotel is de Blue Parrot. Leuk klein eettentje waar je lekker en goed kunt eten. Erg leuke bediening.

Gereisd met partner in november 2018

Goed appartement

GJM Stokman,
    1-12-2018

Rustig gelegen appartementencompex, appartementen zijn ruim, goeie schoonmaak.

Gereisd met partner in juni 2018

Super voor herhaling zeker vatbaar

Babs smit,
    1-12-2018

Een fantastisch hotel midden in het centrum en super aardig personeel en natuurlijk alles keurig verzorgd door de vakantie duscounter

Gereisd met partner in november 2018
    Geboekt bijvakantiediscounter.nl