Sorteren

Reviews over Monte Gordo

Strandliggers: Goed. Cultuur/vertier: Beter niet

Kate and Bill
    15-10-2018

15/28-9-2018,2 pers.,warm (30+),touroperator last min. "gerenoveerde comfort kamer" incl. HP.

Kamer 410, 4e v. voorz. links,plein/straat/kust zicht (achterz. veelal zicht op binnenplaats),3e bed (niet in kleinere tussenliggende kamers),eigen airco incl.,kluisje E 2,- p/d + borg,klein balkon (zitstoelen,geen waslijn),badk. voldoende groot bad/toilet/bidet/wastafel/föhn.

Alles goed schoon,reiniging/hand.wissel elke dag,1x/w beddengoed.

Zwembad hotel (dak) erg klein,bar gesloten,uitzicht mooi.

Restaurant in souterrain,lawaaiig,alleen nep-ramen.Ontbijt/diner voor ons voldoende keuze (buffet) maar geen luxe,mag je gezien prijs niet meer van verwachten.Manager negatieve invloed op sfeer en personeel,jammer.

Strand 250m,erg mooi,foto's voor 2018 geen goed beeld (veel aanpassingen gaande).Parasol+2 bed E 14,-p/d.Soms veel wier,branding soms sterk.

Monte Gordo weinig vertier.Wel voldoende horeca. Ga eens kijken in Vila Real,E 7,- taxi.

Harie Verjans
    11-8-2018

Sfeervol hotel met vriendelijke bediening goed eten en goed verzorgde kamers. Het prachtige zand strand is op loopafstand,net zoals het centrum van Monte Gordo.

Gretha hopman
    9-8-2018

Prachtig hotel .

Mooie grote kamers .

Boven de vier hoog een mooi uitzicht .

Vriendelijk personeel .

Goed eten .

Kleinschalig hotel

Yvette de Boer
    7-8-2018

Kleinschalige hotel. Interieur wel achterhaald (Arabische invloeden) maar de schoonmaak is perfect!

De bedden zijn wel erg hard, de douche was trouwens heerlijk (goede straal).

Ontbijt is eenvoudig maar genoeg keuze.

Vriendelijk personeel, ook een Nederlands sprekende.

Zwembad niet groot maar wel een fijne toegevoegde waarde en niet te koud, werdt dagelijks schoongemaakt.

Twee schatten van katten die in de lobby slapen; zijn geen hinder voor ons geweest aangezien ze goed verzorgd worden (komen dus niet hinderlijk klagen voor voedsel)

Aanrader als je niet van grote hotels houdt.

Fantastisch een aanrader

Jos van der Rijst
    23-7-2018

Goed eten,zowel s ochtends als s avonds.

Avondeten was een menu,waar je uit kon kiezen.Vriendelijk personeel,kamer was ruim en een mooi uitzicht.

Volgend jaar gaan we zeker weer naar dat hotel,indien we besluiten,om naar Monte Gordo te gaan.

Het was alleen jammer dat er alleen beneden WiFi was.