Reviews over Monte Gordo

Goede uitvalsbasis voor de Algarve.

Moniek, 22-4-2018

Hotel in hartje Monte Gordo. Strand vlakbij (nu wel veel werkzaamheden Ivm aanleg strandtenten). Wij hadden een huurauto, wat ons betreft een must om de omgeving te verkennen. Spanje is op 10 km afstand.

Hotel service prima. Vriendelijk personeel. Na 2 nachten van kamer gewisseld (van 120 naar 213), we lagen boven de airco. Wel gehorig. Waren ook Russische gasten, dus sowieso veel kabaal (aan hun gedrag kan het hotel ook niets doen).

Bedden vrij hard. Elke dag schoonmaak.

We zaten half pension. Ontbijt heerlijk uitgebreid. Avondeten is veel keus, geen 5 sterren restaurant. Veel basis en hetzelfde.

Wij konden onze auto goed parkeren. Dat schijnt in het zomerseizoen lastiger te zijn.

Een geweldig hotel

Brenda, 3-4-2018
    Genoten van dit hotel. We hadden vol pension dus 3x per dag eten. 's ochtends ontbijtbuffet. Alles wat je nodig hebt was er. En elke dag een Engels ontbijt. 's middags en s avonds een keuze menu maar voor elk wat wils. Soep, vlees ,vis, omelet en een groot assortiment aan toetjes. En als je er s middags niet was dan kon je een lunchpakket vragen. Zeer vriendelijk personeel en een Nederlands sprekende serveerster. Echt een aanwinst voor het hotel . Fijne kamer, zeer schoon. Zwembad werd speciaal voor mij op een hogere temperatuur gezet zodat ik kon zwemmen. Toegankelijk voor mindervalide. Lift aanwezig. Het is hooguit wat gehorig maar waar niet. Wij hebben een heerlijke week gehad en komen er graag nog eens terug.

Kortom een sfeervol, goed hotel aan het strand!

Gerrie Dumont, 6-3-2018
    Hotel Vasco da Gama is een klassiek hotel aan het strand. Mooi ingericht, vriendelijke bediening! Ontbijt is prima, het diner is aardig aan de prijs voor Portugese prijzen, maar de kwaliteit minder!

Geweldig

Cynthia, 6-3-2018

Heerlijke plaats. Dichtbij het strand. Prima hotel. Leuke winkels in de omgeving.

Op het strand wat rommelig ivm diverse strandtenten.

"Goed stekje"

jacqueline, 23-2-2018
    Vasco da Gama is voor ons 'n beetje "thuiskomen". Zowel in april/mei en okt/nov is het er heerlijk.Alle kamertypes geprobeerd,zijzeezicht superkamer, een nadeel, de lange gang (partner beperkt in mobiliteit).Receptie vriendelijk, 's avonds gezellig,voor elk wat wils. Terrassen super, zwembad ook prima. Mooie loopbrug en straks nieuwe strandtentjes? Veel oude bekende komen terug, zegt wel iets. Laten ons lekker verwennen.
Monte Gordo scoort een 7,7 uit 10, op basis van 484 reviews