Reviews over Moneglia

Super aan te bevelen

Monique en Alja,
    20-4-2018

Gastvrije ontvangst, uitstekende ligging, heerlijk Italiaans ontbijtbuffet, persoonlijk Italiaanse sfeer. Goede prijs/ kwaliteitsverhouding

Fantastische lokatie

C. Maissan,
    30-8-2016

"Hotel Villa Edera" in Moneglia (Italië) is een goed hotel zeker gezien de ligging. In de omgeving leuke plaatsen om te bezoeken en je hoeft er weinig moeite voor te doen om er te komen het station ligt op ongeveer 100 meter van het hotel. Dus geen stress van auto parkeren etc.

zeer service en klantgericht

rick custers,
    18-8-2016

de inzet van iedereen is erop afgestemd om de gast het naar zijn zin te maken.

Geweldig hotel ,warm ontvangst,prachtige ligging!

Fam. Schipper,
    10-8-2016

Heerlijk hotel met mooie romantische tuin, fijn zwembad,lekker eten, goede verzorging, en goede

plaats om Cinque Terra , Porto Fino etc te bezoeken . Heel leuk om met de boot

vanuit Moneglia naar toe te varen en terug met de trein terug te reizen. Je loopt met

prive-lift zo naar treinstation. Je kan ook zo het plaatsje Moneglia in met strandjes en restaurantjes, gelaterias etc.. Veel klimmetjes naar Moneglia. En ook bij Cinque terra en Porto fino. Voor ons goed te doen, maar voor mensen die slecht ter been zijn, iets om rekening mee te houden. Het personeel van Villa Edera was erg

service-gericht en kan je veel tips geven bij de uitstapjes in de omgeving. Ze spreken zeer goed engels. We voelden ons thuis in Villa Edera,mede door het fijne

personeel. Zelfs die schatjes van grote kids van ons !

ideale ligging t.o.v. strand en treinstation

Yvonne,
    10-5-2016

De kamers zijn niet groot, badkamer incl. toilet is ook klein, maar alles wat je nodig hebt is aanwezig. Hartelijk ontvangst, warme sfeer. Het eten was betaalbaar en prima verzorgd. Op loopafstand van het strand en het treinstation. Wij zijn zelf met de trein naar Cinque Terre geweest, een aanrader! Het strand heeft nog typisch dat heerlijke Italiaanse sfeertje. Goede eetgelegenheden in het centrum.