Sorteren

Reviews over Moncalvo d'Asti

Steervolle accomodatie in stadje .

Herman
    19-6-2016

Mooi huis met erg ruime en sfeervol ingerichte kamers en luxe badkamer met bad .

De ligging nabij centrum is goed en je bent met 5 minuten lopen in het stadje .Vriendeliijk en behulpzame eigenaars ,we konden onze fietsen in de garage met de oplader aan de stroom zetten .

Top gastheer en top service!

Ronny
    26-8-2014

We brachten 5 nachten door op deze mooie plek. Aangekomen werden we begroet door de honden (golden retrievers) die zeer kalm en lief waren. Onze dochter was meteen in de wolken!

Matteo, de eigenaar, is een zeer goede gastheer. we werden prachtig ontvangen, hij stelde ons meteen voor aan zijn gezin. Gaf ons direct een rondleiding. Hij doet dit in zeer behoorlijk engels.Hij staat ook steeds klaar om tips te geven voor uitstappen. Wil je wandelen dan krijg je tips en een goede wandelkaart, wil je naar Turijn geeft hij je een stratenplan en uitleg waar je best kan parkeren, enz...

Het ontbijt bevat veel zelfgemaakte produkten: confituur, hazelnotenchoco, zelfs het brood maakt hij zelf.

Je kan er ook 's avonds eten, het eten is van zeer goede kwaliteit!

Kortom, als je een rustig vakantie wil bij gastvrije mensen, dan ben je hier aan het goede adres!

heerlijke plek om te ontspannen!

Wiebe & Marjan Hadderingh
    24-6-2014

Voor een tweede keer geweest en het voelt als thuiskomen. Chiara en haar familie zijn erg gastvrij en hartelijk. Een goede keuken. Heerlijke wijnen uit hun eigen wijngaard. We hebben het daar weer geweldig gehad. Bedankt!

Prachtige plek

Sabine K.
    17-9-2013

Echt Italie, vriendelijke mensen goed eten en drinken. Komen zeker terug.

Een gastvrije plek om te verblijven

Bartho
    18-8-2013

Bed en Breakfast gelegen in het kleine stadje Moncalvo in de streek Monferrato. De eigenaren waren erg gastvrij en behulpzaam, een prettige plek om te verblijven. De auto konden we achter het huis parkeren. Binnen 5 minuten lopen stond je in het echte Italiaanse leven in het Moncalvo. Omdat er weinig gasten verbleven kregen we een grotere kamer aangeboden, tegen hetzelfde tarrief. De kamer was ruim, compleet met zithoek en minibar en een balkon aan de achterzijde met een mooi uitzicht op de omliggende heuvels. Alles was schoon, netjes en goed verzorgd. Het ontbijt was relatief eenvoudig, maar werd met zorg bereid.