Hotels Monaco

Reviews over accommodaties in Monaco

Prima te doen.

Fam de Jonge,
    8-1-2019

Prima hotel, mooi gelegen. Eenvoudige maar nette kamers. Klein balkon. Niet altijd het beste uitzicht. Prijzen tijdens life-muziek op het terras 2 maal zo duur als overdag. Eten redelijk maar na een paar dagen heb je het wel gezien.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

Heerlijk

Sylvia,
    6-5-2017

Heerlijk aan t strand en dat in Monaco

Gereisd met partner in september 2016

Nooit durven dromen

Alexsandra Stegeman-Kok,
    6-5-2017

Gewonnen via het casino 3 dagen Monaco. Dit doe je maar 1x in je leven. Wat een ontvangst en wat een vriendelijkheid. Zeer behulpzaam met alles. Het zwembad heerlijk goed verzorgd. Dit zou iedereen een keer mee moeten maken. Als je dit ooit wilt doen goed sparen Monaco is niet goedkoop maar wel erg mooi.

Gereisd met partner in februari 2014

Onwaarschijnlijke luxe en comfort

EDDY ROSSIGNOL,
    17-4-2017

Dankzij promotie van Holidayline een ongelofelijk verblijf gehad in het mondaine Monaco, twee helicoptervluchten inbegrepen.

Gereisd met vrienden in maart 2017

Prima hotel op loopafstand van casino

Stijn,
    21-9-2014

Het Novotel is een mooi modern hotel met comfortabele kamers. Het personeel is vriendelijk en efficient. Het ligt vanaf het casino een stukje omhoog tegen de heuvel, waardoor je een mooi uitzicht over de stad hebt. Er is een kleine tuin met een mooi zwembad. In de kamers is voldoende afzetruimte, en gratis wifi. De executive kamers hebben ook een bluetooth speaker en een Xbox 360. De prijs is voor Monaco redelijk.

Gereisd zakelijk in september 2014