Mombasa

Reviews over Mombasa

Super

Aniel,
    8-12-2018

Super vriendelijke medewerkers. Ze lachen altijd en als je iets vraagt dan helpen ze je gelijk. Eten was ook heerlijk, maar meestal hetzelfde eten.

Gereisd met partner in november 2018
    Geboekt bijvakantiediscounter.nl

leuke hotel aan het strand met geweldige personeel

Dhr Anton,
    3-12-2018

Het strandresort is opgebouwd in 1970 en sindsdien is niet zoveel veranderd. Het heeft wel een charme die maakt deze plaats unique. Het strand stelt niet zoveel voor maar de zwembaden zijn heerlijk om in te zwemmen vooral bij zonsondergang . De staff is verrassend vriendelijk en het eten is lekker en vers. Het verblijf op Bamburi Beach kan goed gecombineerd met een 2/3 dagen Safari naar Tsavo East en met andere excursies naar Mombasa of andere bezienswaardighen in Kenia.

Gereisd met partner in oktober 2018

Waanzinnig mooie safari

Kim,
    22-11-2018

Djambo!

Net terug uit kenia en mis nu al de lekkere pannenkoeken en wafels bij het ontbijt 😋.

War verouderd hotel, maar eten is super, zeer gevarieerd. Tijdens de lunch worden er heerlijke sandwiches gemaakt en bij het diner heerlijk warm naan brood. Verder heerlijk vers fruit.

Safari was wel het hoogtepunt van deze reis, die hebben we bij de beachboys geboekt op het strand. Je overnacht bij Voi safari lodge, waar je een waanzinnig uitzicht hebt. Verder is er een waterplas waar veel dieren komen. Tijdens de safari doen ze er alles aan om je zoveel mogelijk dieren te spotten. Wij hebben 4 van de big five gezien, echt geweldig.

Gereisd met vrienden in november 2018

Verwacht niet te veel, en geniet!

Ruby,
    11-11-2018

Het is een 3 sterren hotel, en daar voldoet het ook aan. Eten is goed, uitgebreid buffet en veel keuze bij de snackbar. Buffet is wel dagelijks ongeveer hetzelfde. Ben je het eten zat, ga naar Julz naast het hotel. Heerlijk eten! Kamers zijn prima, schoon maar verouderd. De douche werkt op zonne-energie met mooi weer heet water, en bij minder weer koud water. Laat je niet afschrikken door alle verhalen over de "beachboys" het zijn prima gasten, waar je goed zaken mee kan doen. Boek je excursie dan vooral op het strand! Wij betaalde 180 euro voor een 2 daagse safari Tsavo East.

Gereisd met vrienden in oktober 2018

Chill

Rinka knoop,
    11-11-2018

Prima resort. Oud maar schoon. Vriendelijke mensen, voldoende keuze bij het eten ook dankzij de snackbar. Na een week ben je het wel zat, dus ga dan eens lekker uit eten bij de buren. Safari boeken via de Beach Boys gaat prima, 70e bespaard. Bezoek ook een schooltje en neem wat kleren of speelgoed mee. Linda de serveerster werkt er als teacher zij kan je er heen brengen. Ze leven van donaties en vrijwilligers. Veel wees en straatkinderen.

Gereisd met vrienden in oktober 2018