hotels in Molde

• Met wie en wanneer reis je?

Als we dat weten, kunnen we je overal de juiste prijsinformatie laten zien.

2 volwassenen
    Volwassenen

12+

Kinderen

2 tot 12 jaar

Baby's

Jonger dan 2

Leeftijd bij thuiskomst. Min. 1 persoon ouder dan 18.

hotels Molde

Reviews over Molde

• 769Tib10-10-2015

Niet zo heel veel te doen..

Molde bestaat uit een lange straat, met daarom heen wat zijstraten. Paar winkelcentra, maar voor de rest is er niet zo heel veel te doen. Restaurant Egon is duur, maar prima eten.

• 4Uitgaanslevenn
    • 6Cultuur
    • 6Sfeer in stad
    • 8Zorg voor natuur

Gereisd met partner in oktober 2015

• 3Otter09-06-2012

niet de moeite waard

Wat ons betreft was Molde niet de moeite waard. Het stadje is niet echt interessant en heeft geen gezellig centrum. Aangezien we een klein kindje hebben en niet te lang in de auto wilde zitten deden we Molde aan als tussenstop tussen Andalsnes en Alesund. Ik adviseer Molde qua bestemming over te slaan. Iets noordelijk licht een mooie snelwegroute met een bijzondere brug. Opzich leuk om te bezoeken. Maar wat mij betreft niet zo interessant om een dag om te rijden.

• 3Cultuur
    • 5Omgeving
    • 3Sfeer in stad

juni 2012

• 8Pieter21-11-2011

Leuke stad met veel winkels

Dicht bij zee en genoeg te zien en beleven in de omgeving.

• 7Cultuur
    • 8Omgeving
    • 8Sfeer in stad
    • 7Stranden

Gereisd met partner in juni 2011

• 7jgbteg18-08-2010

Molde de Rozenstad

ok toen wij er waren was er geen roos te bekennen. het zachte klimaat was in begin juli nog niet gearriveerd. We zijn naar een volksmuseum geweest maar die ziet er net zo uit als alle Noorse volksmusea, als je er 1 gezien hebt heb je ze allemaal gezien. De atlantische route is wel erg mooi en ook het plaatsje Bud (spreek uit boe) is zeer de moeite waard.

• 7Cultuur
    • 8Omgeving
    • 7Sfeer in stad

Gereisd met partner in juli 2010

• 9Ola Nordmann08-04-2009

Utrolig vakker liten småby

Omgivelsene er i verdensklasse. Byen i seg selv er ikke så spektakulær, men det begynner å reise seg litt spennende arkitektur innimellom. Utsikten fra denne byen på en godværsdag er noe av det flotteste jeg noensinne har sett!

• 7Uitgaanslevenn
    • 9Cultuur
    • 5Stranden

Alleen gereisd in maart 2009

• 7carla krans23-03-2007

Geweldige omgeving! Camping Mana in Mandalen tegenover Molde aan het fjord heeft uitzicht op zee/fjord aan de ene kant en de besneeuwde bergen aan de andere kant. Klimaat is daar zomers erg mild. Geweldige mogelijkheden tot dagtripjes....atlantische kustroute, trollstigen, watervallen....noem maar op.... alles wat Noorwegen te bieden heeft. Mijn bestemming no 1

• 6Uitgaanslevenn
    • 8Cultuur