Reviews over Moers

Mooi hotel en goed bereikbaar

Kelly
    22-8-2018

Wij sliepen in een comfort deluxe kamer en die was mooi en netjes. We hadden een beneden kamer met terras enige minpuntje is dat er geen schotten tussenstaan dus je hebt geen privacy als je buiten zit.

Dik tevreden...Gaan.beslist terug!

Brenda10
    8-6-2018

Een Gastvrij hotel. Van Receptie ..kamer..lunch..diner..als..uitgebreid ontbijtbuffet..Alles Super..

Weer goed bevallen.

Ludovicus
    14-2-2018

Wij (5 volwassenen + 1 kind) zijn hier nu voor de derde keer geweest en we hebben weer genoten van een lang weekend (3 nachten) van zaterdag 10/2 tot dinsdag 13/2. We hadden dit keer een mindervalide kamer(kamer 102) en 2 tweepersoonskamer (kamer 113 + 114). Er was in de tussentijd weinig veranderd. Het enige wat ze nu wel hadden en vorige keer niet, is een kindermenu. Bij het kindermenu hadden ze o.a. De keuze uit pasta met bolognese-saus. Frietjes met kipnuckets. Kleine schnitsel met frietjes en nog 2 andere gerechtjes voor de allerkleinste.

We komen hier zeker nog eens terug.

voor herhaling vatbaar

Familie X
    14-9-2017

Ik erger me aan sommige opmerkingen over gasten die dit hotel als negatief hebben ervaren. Wij komen hier voor de 4 de keer. Wij hebben het hier altijd prima. Lekker ontbijt, schone ruime kamer, prachtige wandel omgeving en dicht bij allerlei leuke uitgangsmogelijkheden. Bovendien verschillende grote plaatsen dichtbij zoals Dusseldorf en Essen.

Goed hotel

Anneke
    3-9-2017

Goed hotel, mooie schone kamer. Diner heel erg goed, wel redelijk aan de prijs. Ontbijt goed maar erg druk door veel mensen van buiten die ook nog voorrang krijgen bij de zitplaatsen. Voelt niet goed. Toegankelijk voor mindervaliden. Als begeleider moet je wel sterk en gezond zijn, want je moet een steile helling op om bij de ingang te komen. Moers heeft een mooie groen hart. Zeker de moeite waard.