Reviews over Moers

Dik tevreden...Gaan.beslist terug!

Brenda10
    8-6-2018

Een Gastvrij hotel. Van Receptie ..kamer..lunch..diner..als..uitgebreid ontbijtbuffet..Alles Super..

Weer goed bevallen.

Ludovicus
    14-2-2018

Wij (5 volwassenen + 1 kind) zijn hier nu voor de derde keer geweest en we hebben weer genoten van een lang weekend (3 nachten) van zaterdag 10/2 tot dinsdag 13/2. We hadden dit keer een mindervalide kamer(kamer 102) en 2 tweepersoonskamer (kamer 113 + 114). Er was in de tussentijd weinig veranderd. Het enige wat ze nu wel hadden en vorige keer niet, is een kindermenu. Bij het kindermenu hadden ze o.a. De keuze uit pasta met bolognese-saus. Frietjes met kipnuckets. Kleine schnitsel met frietjes en nog 2 andere gerechtjes voor de allerkleinste.

We komen hier zeker nog eens terug.

Moers scoort een 7,8 uit 10, op basis van 37 reviews