hotels Mittelberg

Reviews over Mittelberg

Heerlijk

Nathalie Nefkens,
    28-11-2018

Heerlijk! Beste skisneeuw wat we ooit hadden. Heerlijk hotel waar we al een keer eerder waren geweest en helemaal tevreden zijn. Nette kamers, super personeel en heerlijk eten. Wat wil je nog meer.

Een gezellig hotel in een prachtige streek.

B. Thomissen,
    4-9-2018

Hotel Neue Krone is cenraal gelegen in Mittelberg. Ruime gratis parkeergelegenheid en een prima hotel. Uiterst vriendelijk personeel, zowel directie, receptie-, restaurant- en kamerpersoneel. Ontbijtbuffet en avondmaal: overvloedig en van goede kwaliteit. De kamers zijn smaakvol en gezellig ingericht. Kortom een gezellig, gemoedelijk hotel waar wij elke vakantie terug zullen gaan.

Geweldig appartement en super omgeving

Anoniem,
    12-8-2018

Wij hadden appartement 2. Geweldig appartement!

Zeer ruim, ruime slaapkamers en een geweldig balkon wat rondom de woning ligt. De 2 badkamers maken het geheel compleet.

Erg fijn ook dat je ‘s ochtends verse broodjes kan laten bezorgen. In de Zomer is de de walsercard ook erg makkelijk. Gratis met de bus in het dal en alle kabelbanen gratis, dit scheelt al gauw een paar honderd euro als je een aantal keer met de kabelbanen gaat. Naar oberstdorf wel wat bijbetalen maar geen parkeerproblemen. kanzelwandbaan zeer aan te bevelen, geweldige wandelingen. Wij hebben de auto de hele week niet gebruikt.

Al met al een super vakantie

Fantastisch hotel

Jan Uten,
    14-6-2018

Indien je van wandelen houdt, van rust en super-lekker eten dan ben je hier aan het juiste adres. Een hotel om U tegen te zeggen: all-in: uitgebreid ontbijt, 's middags soep, brood, slaatjes, wat later taart, koffie, thee en 's avonds keuze uit 4 menu's. Drank (niet alcoholisch) naar keuze en gratis. Ga je wandelen dan stel je zelf je lunchpakket samen en krijg je drank mee. Vanaf het hotel kan je alle kanten uit, te voet of met de bus. Met de gastenkaart ga je gratis met alle liften naar boven.

Een aanrader!!!

Heel goed!

AM,
    15-3-2018

Sfeervol en goed geoutilleerd hotel. Goede prijs-kwaliteitverhouding.