Reviews over Miskolc

Geweldig

Lianne
    29-9-2017

Hele fraaie locatie aan een meer. Hotel zelf is ook bijzonder en alles is erg netjes en schoon. Kamer iets aan de kleine kant maar de wellness maakt alles goed.

Leuke ontbijtruimte

ton
    25-8-2012

Hotel Pannonnia heeft een interessant ontbijtruimte in Jugendstil. Verder was de kamer die wij hadden wel erg klein en wat verouderd.

Prachtig

Judith
    4-9-2011

Tijdens onze fietsvakantie mochten we hier slapen. Wat een luxe, erg mooi. Wellness is echt heel hip en fijn.

Prachtig hotel

Sonja
    7-8-2011

Dit hotel heeft een zeer goede ligging en is een sprookjeshotel in het groen van de omgeving. Zeker de moeite waard om hier een paar dagen te vertoeven tijdens een rondreis door het mooie Hongarije.

sprookjeshotel

m.wassenaar
    26-6-2010

Zelfs na de de wateroverlast waardoor het smalspoortreintje helaas niet kon rijden is dit een unieke plek om te verblijven.Het hotel is een sprookjes hotel,van buiten maar ook van binnen.Mooie tuin,heerlijk wellnesscentrum,fitness.

Het is een eindje rijden maar zeker de moeite waard.