hotels in Minneapolis

• Met wie en wanneer reis je?

Als we dat weten, kunnen we je overal de juiste prijsinformatie laten zien.

2 volwassenen
    Volwassenen

12+

Kinderen

2 tot 12 jaar

Baby's

Jonger dan 2

Leeftijd bij thuiskomst. Min. 1 persoon ouder dan 18.

hotels Minneapolis

Reviews over Minneapolis

• 9Van Puymbroeck Dirk13-11-2014

Ongelooflijk Mooi.

Prachtige omgeving de mal of amerika is geweldig mooie meren en heel rustig, in de winter is het bar koud ik kom er 2 keer per jaar.Heel vriendelijke mensen. (Mijn Dochter woont er)

• 8Cultuur
    • 10Omgeving
    • 9Sfeer in stad
    • 10Zorg voor natuur

Gereisd met partner in oktober 2014

• 9Diana05-01-2014

Prachtige plek, mensen zijn echt 'Minnesota Nice'

Heb hier meer dan drie weken doorgebracht en heb ongelooflijk genoten. Wat een bijzondere plek! Vooral de Mall of America, de grootste mall van heel de US, is echt een aanrader. Ik ga zsm terug!

• 8Uitgaanslevenn
    • 10Cultuur
    • 10Omgeving
    • 10Sfeer in stad
    • 9Zorg voor natuur

Gereisd met vrienden in januari 2014

• 7heer Andeweg22-11-2012

Minneapolis

Niet veel te beleven in november...........................................................................................................

• 6Uitgaanslevenn
    • 6Cultuur
    • 7Sfeer in stad

Zakelijk gereisd in november 2012

• 8ALEX17-08-2011

Mooie stad.

Mooie stad, vriendelijk volk, makkelijk bereikbaar met huurauto, openbaar vervoer is ook goed te doen. en de Mall of America was uitmuntend en erg gezellig.

• 8Uitgaanslevenn
    • 8Cultuur
    • 8Sfeer in stad

Zakelijk gereisd in augustus 2011

• 7Ronald11-03-2008

Mall of America is indrukwekkend groot. Natuur is mooi. Itasca state Park is erg mooi. Is een staat waar je je als man kan uitleven, jagen, vissen,kanoen, quad rijden over de trails en in de winter met de snowmobile.

• 6Cultuur

Gereisd met vrienden in mei 2007

• 6ik13-08-2007

In de omgeving van Minneapolis zijn verschillende natuurparken rond de Missisipi. Ik vond de meeste wel het bezoeken waard. Ook het 'Instituut of Art', wat gratis is, is leuk om even door te wandelen. De kunst is erg verschillend, zodat er voor iedereen wat wils is. Verder is één van de waterparken of het Science museum ook leuk om te bezoeken.

• 7Cultuur
    • 7Omgeving

Gereisd met familie in augustus 2007

• 7Willem14-02-2007

De stad zelf is aardig, niet om heel lang te blijven maar even een half dagje rond te neuzen. De Mall of America is echt de moeite waard, er is een kermis waar je de kinderen kunt dumpen terwijl je je helemaal wezeloos shopt. Wij verbleven in Motel 6; beslist niet doen, veel lawaai tot middernacht, slechte behandeling, en als je klaagt wordt er weinig rugbaarheid aan gegeven.

• 5Cultuur
    • 6Omgeving

Gereisd met partner in augustus 2004

• 8pinne08-05-2004

Cultuur vind je weinig in de V.S. de stad op zich is mooi(voor een dag of wat) veel winkels en een overdekt centrum boven de stad. Verder heb je er de "mall of America" het grootste winkelcentum van Amerika(zeggen ze).Natuur is er wel in de omgeving (bos en parken)en natuurlijk de Mississipi rivier.

• 6Uitgaanslevenn
    • 1Cultuur