hotels in Middelfart

• Met wie en wanneer reis je?

Als we dat weten, kunnen we je overal de juiste prijsinformatie laten zien.

2 volwassenen
    Volwassenen

12+

Kinderen

2 tot 12 jaar

Baby's

Jonger dan 2

Leeftijd bij thuiskomst. Min. 1 persoon ouder dan 18.

hotels Middelfart

Reviews over Middelfart

• 8Hennie M.15-08-2019

Leuke plaats!

Leuke plaats , aanrader! Div. uitstapjes mogelijk. In de haven kun je lekker eten bij restaurant ‘mast’. Ook een gezellig winkelstraatje!

• 7Omgeving

Gereisd met partner in augustus 2019

• 7Lotte18-05-2018

Rustige, maar prachtige plek.

Erg rustig stadje. Goede plek voor congressen blijkbaar. Prachtige omgeving en vriendelijke mensen.

• 5Stranden

Zakelijk gereisd in mei 2018

• 8HG31-08-2016

Verrassend leuk plaatsje

Gezellig winkelstraatje vlak bij de havens met vakwerkhuizen . Aantal grote supermarkten . Leuk uitgangspunt om Funen verder te ontdekken en naar Legoland te gaan. Leuk is de excursie op lillaebaelt om bruinvissen te spotten op de avonturia.

augustus 2016

• 7J.J. de Boer13-08-2014

Funen zeer mooi

Funen ontdekken is eenvoudig. Wel fietsen mee en ga eens naar Helnaes. Bootovertochten zeer prijzig evenals het ijs. Odense maar niet doen. Middeleeuwse huisjes vind je ook in Middelfart. Water is zeer helder.

• 7Zorg voor natuur

juli 2014

• 7guineverre923-09-2013

Rustige plek

voor natuurliefhebbers en mensen die houden van kleinere steden / haventjes etc. Hou je van grote steden, uitgaansleven en georganiseerd vermaak dan ben je hier niet op je plek. Ook veel leuke plaatsjes in de omgeving om te bezoeken.

• 6Cultuur

Gereisd met vrienden in juli 2013

• 7Joost29-08-2013

Prima plekje

Mooi gelegen aan de Kleine Belt. Prima winkelstraat; gezellig terras aan het water.

Gereisd met partner in augustus 2013

• 8Maurits 21-11-2012

Leuke stad, mooi gelegen aan de Kleine Belt

Wij waren even in Middelfart voordat wij over de "kleine" brug de Kleine Belt overstaken naar Jutland. Middelfart heeft een leuk centrum met oude huizen en prachtige winkels. Het ligt mooi aan de Kleine Belt, waar twee bruggen Funen met Jutland verbinden. Wij verlieten Middelfart, richting Kolding over de kleine brug, waar ook een spoorlijn overheen loopt. Spectaculair, zo'n passage over zo'n brug. En dan nog wel op de fiets. Een kleine sentatie over de Kleine Belt.

Gereisd met vrienden in augustus 2012

• 10bartvijfhuizen25-07-2012

mooi ouderwets typisch deens dorpje

leuk kneuterig dorpje, qua uitgaan is er niks, wel 2 keer per jaar leuk muziek festival, elke week markt, typische deense eettentjes, 3 grote supermarkten in de omgeving, lekkere deense polsertentjes overal, niemand die zn auto of fiets op slot zet. Gewoon leuk dorpje met alles voor kinderen (pretparken, zwembaden etc) inde buurt

• 5Uitgaanslevenn
    • 10Cultuur
    • 10Omgeving
    • 9Stranden

april 1970

• 8Gerda07-08-2011

Heerlijk rustig

We hebben ons er bijna 3 weken goed vermaakt: fietsen, wandelen en vissen. Veel bruinvissen en zelfs zeehondjes gezien. We stonden op een camping aan het water en er kwamen veel kleine en grote boten langs, dus er was altijd wat te zien. Voor herhaling vatbaar. Maar niets betalen met Visa of bankpassen, voor buitenlandse passen komt er 3,85% bovenop, dus alles contant betalen!

• 8Stranden

Gereisd met partner in juli 2011

• 9Gabriele Arnephy15-08-2008

wunderschöne Kleinstadt am Belt

Middelfart auf der Insel Fünen ist eine feine Kleinstadt, so richtig dänisch gemütlich. Und direkt am Hafen gelegen mit Blick auf die Brücken einfach ein Muss für jeden Besucher

• 4Uitgaanslevenn
    • 9Omgeving