hotels Miami

We hebben een aantal aanbieders voor Miami voor je op een rij gezet:

Reviews over Miami

• 9H.Graanoogst24-04-2019

Super fantastisch onvergetelijk

Miami is een heerlijken plek warm en gezellige vriendelijke mensen. De blauwe bussen zijn gratis in de stad je kunt je dus Makkelijk verplaatsen. Vele goedkope winkels en vergeet de fleamarket niet. Je geniet op en top van je vakantie. Leuke gezellige restaurantjes. Miami bruist en leeft. Ik zal er elk jaar naar toe gaan.

Gereisd met vrienden in maart 2019

• 9Johnny Beernaert15-04-2019

Rondreis zelf samengesteld

Rondreis zelf samengesteld gevlogen met touroperator auto gehuurd via zoekmachines mengelingen tussen airbnb hotel motel

• 9Cultuur

Gereisd met partner in maart 2019

• 6Carla03-04-2019

Mooie bestemming in de maand januari

Miami is een grote stad die je kan ontdekken door eerst met een hop on-hop off bus te gaan, stop vooral bij de bayside, waar je heerlijk kunt eten op een terras en leuk kunt shoppen.

• 5Uitgaanslevenn
    • 6Zorg voor natuur

Gereisd met partner in januari 2019

• 8J.a.p. Maas02-04-2019

Geweldig!!

Echt geweldig, moet je een keer geweest zijn. Verbleven in het wat rustigere North Beach direct aan het strand in het voormalig Olsen hotel.

• 6Cultuur

Gereisd met partner in april 2018

• 9Sahalan01-12-2018

Een heel mooie en fantastische vakantie!

We zijn op 8 november naar Miami vertrokken voor een zonnige vakantie , we hebben 2 nachten in hotel Hyatt in Downtown, een heel mooie hotel en vriendelijke personeel met een prachtige uitzicht. Op 10 november hebben wij een cruise genomen naar Oost caribbean(Puerto Rico, Virgin Islands, St.Maarten, Nassau Bahama)met MSC Seaside , een heel mooie vrij nieuwe schip met alles erop en eraan, ook met heel vriendelijke personeel, heerlijk genoten en volkomen uitgerust. Na de cruise waren wij nog 3 nachten in hotel The Grand Doubletree in Miami(Downtown) gebleven om verder de omgeving Miami te verkennen, zoals de B-Side, Sawgrass Mills en Dolpin Mall, allemaal heel mooie en grote Mall, in ieder geval hebben we al met al heel veel gezien om vervolgens weer naar Amsterdam terug te vliegen.

• 8Uitgaanslevenn
    • 8Stranden
    • 9Zorg voor natuur

Gereisd met partner in november 2018

• 8Daphne Legemaate26-11-2018

Geweldig

Veel minder duur als dat wordt gedacht.wij hebben een geweldige vakantie gehad.

• 7Uitgaanslevenn
    • 9Cultuur

Gereisd met partner in februari 2017

• 8M. van Loon26-11-2018

Een plek om zeker vaker naartoe te gaan

Wij zijn een week in Miami geweest en we hebben daar vooral genoten van het weer en het mooie Miami Beach. Het mooie aan Miami is de art wijk en de architectuur. Het nadeel eraan is dat het best duur overal is en het amerikaanse volk is soms wat overdreven.

• 8Uitgaanslevenn
    • 2Zorg voor natuur

Gereisd met vrienden in augustus 2016

• 8Nikki25-11-2018

Fantastisch!

Super stad. Geweldige route via/naar The Keys gemakkelijk af te leggen vanaf Miami. Ga ook naar een NBA Basketbal game! Leuke ervaring. Heerlijk weer, mooie strandenden, aardige mensen

• 6Cultuur
    • 10Omgeving
    • 10Stranden
    • 7Zorg voor natuur

Gereisd met vrienden in april 2018

• 8Zawfira06-11-2018

Miami is echt een super toffe plek om te bezoeken. Als je daar op vakantie bent is het handig om een auto te huren aangezien alles ver van elkaar ligt. Verder moet je rekening houden met prijzen in de winkel, alles is exclusief btw. Btw wordt pas bij de kassa berekend. Ook is RIU plaza hotel echt een aanrader. Super mooie hotel en de medewerker zijn super behulpzaam.

Gereisd met vrienden in april 2018

• 8Suzanne02-05-2018

Geweldig

Lekker weer in de winter, genoeg te beleven. Openbaar vervoer is geweldig geregeld. Waar wij helaas wat laat achter kwamen en dus veel met de taxi hebben gedaan. Er is OV van vliegveld naar het centrum. In Miami is een gratis metromover die je door de hele stad vervoert en ook aan de kant van Miami beach is er een gratis bus die rondjes rijdt over dat stuk. Jammer dat miami beach zo ver weg is, je moet echt met de bus of taxi om er te komen. Uitgaan is heel leuk daar! Mooie rooftop bars waar je een lekker cocktail kan drinken met een geweldig uitzicht over de stad. Ook genoeg gelegenheid om echt uit te gaan/ te dansen. Oud & nieuw was heel erg leuk op het strand, daar was een vuurwerkshow.

• 7Cultuur
    • 8Stranden