We hebben een aantal aanbieders voor Miami Beach voor je op een rij gezet:

Reviews over Miami Beach

Top locatie & hotel , vriendelijk personeel

Petra van geest,
    11-3-2019

Toplocatie , zeker half pension boeken want het eten is voortreffelijk , voor iedereen zeker wat te vinden . Heerlijk vertoeven bij het zwembad en van daaruit ben je binnen 20 meter op het strand ... Met de gratis blauwe bus (stipt voor het hotel) ga je Miami Beach rond . De big tour bus stopt ook voor de deur... Ocean drive is te voet te bereiken over de boardwalk en als je terug niet wilt lopen pak je de blauwe bus weer . Winkels binnen loopafstand ... nee echt dit is het hotel om te verblijven als je naar Miami Beach gaat

Gereisd met vrienden in januari 2019

Prima

Mirjam,
    18-2-2019

Leuk hotel, goede ligging.

Jammer dat je voor de strandbedden op het strand moet betalen.

Doe het bij de prijs in.

Trolly stopte voor de deur, is top.

Wij zijn naar een basketbal wedstrijd geweest, de Maimi Heats, een echte aanrader!

Tickets kan je al in NL bestellen, niet uitprinten! Gewoon op je telefoon.

Vervoer met de uber is perfect!

Gereisd met vrienden in februari 2019

Sacha,
    26-1-2019

Super Hotel. dicht bij het strand en bij alle bezienswaardigheden. Kamers zijn schoon en het personeel is super vriendelijk. Er hangt een top sfeer.

Gereisd met vrienden in juli 2017

Gezellig knus hotel

Sheila,
    26-12-2018

Het hotelpersoneel is geweldig en behulpzaam vanaf je eerste contact. Tevens zijn de mensen in het restaurant net zo gezellig. Het hotel is gehorig maar prima prijs kwaliteit verhouding. Ik zou zelf wel een andere kamer willen hebben omdat die er leuker uitzagen dan de mijne qua indeling en luxe.

Gereisd met vrienden in december 2018

Tevreden

Nina,
    25-9-2018

Super hotel. Door alle recensies hier heb ik bijna afgezien van het boeken van dit hotel. De kamers werden iedere dag schoongemaakt en ze waren heel attent. Receptie heel behulpzaam, met extra handdoeken en uitleggen hoe wij het beste konden gaan reizen naar bepaalde plekken.

Hotel ligt gewoon aan het strand. Minpunt dat wij moesten betalen voor een ligstoel. Het zou makkelijker zijn geweest als het gewoon inbegrepen in de prijs zat net als bij de omliggende hotels.

Gereisd met vrienden in augustus 2018