Puerto Vallarta

Reviews over Puerto Vallarta

Helemaal geweldig

Miranda,
    6-2-2018

Schitterend hotel, waar het aan niks ontbreekt, prima eten, geweldige kamers, prachtig uitzicht over de zee, luxe ten top. Personeel zeer vriendelijk, super service in het hotel.

Gereisd met vrienden in januari 2018

Zou het zo weer doen

A vaan Hoek,
    15-1-2009

Het is misschien niet het mooiste hotel, maar de service is wel een tien.Vriendelijk hardwerkend personeel.Het eten is er wel goed, voor ieder wat wils en keuze genoeg.Wij zijn net teruggekomen, maar zijn al weer aan het kijken wanneer we weer kunnen gaan.

Gereisd met partner in december 2008

23 dagen in november 2007 in dit hotel geweest

Ellen,
    3-4-2008

23 dagen in november 2007 in dit hotel geweest. Prijs/kwaliteit verhouding prima. Kamers goed, service goed en ook het eten was goed. Alles niet super de luxe, maar dan moet je naar het Sheraton of Hyatt oid.

Gereisd met partner in april 2008

Prima hotel voor de prijs, grote kamers, niet luxe, maar

Ellen,
    6-12-2007

Prima hotel voor de prijs, grote kamers, niet luxe, maar netjes en goed schoon, eten goed en voldoende variatie,soep, elke dag rund- en varkensvlees, kip en vis, verschillende soorten groeten, zowel koud als warm, pasta, aardappels, gebakken en/of puree, verschillende specialiteiten, goed dessert. Bovendien werd er elke dag zowel bij de lunch als bij het diner iets bijzonders aangeboden, zoals gevulde varkenshaasjes, gevulde steaklapjes, sushi,rosbief, kalkoen. Zelfs als je een moeilijke eter bent, er was altijd wel iets van je smaak. 3 restaurants , alleen voor ontbijt 2, ook dit was zeer uitgebreid, We zijn er 3 weken geweest en misten na 1 week de kaas op het brood, even vragen en we kregen elke morgen verse plakjes goede kaas op tafel. 's middags werden er bij het zwembad en op strand regelmatig hartige hapjes uitgedeeld. Voor mensen die een strandbestemming kiezen een prima hotel.

Gereisd met partner in november 2007

wij zijn dit jaar 16 dagen in dit hotel geweest

fam. de vries,
    13-5-2007

wij zijn dit jaar 16 dagen in dit hotel geweest. Op zich is er niets mis met het hotel maar verwacht geen luxe afgewerkte kamers want dat is er niet. Het eten overdag ligt veel te lang in de bakken en de duiven vliegen steeds weer in de bakken om te eten. Het eten 's avonds was niet onze smaak en bood weinig variatie. Aantal beloofde restaurants is niet aanwezig omdat er blijkbaar iets is veranderd sinds het faillissement. Het hotel is afgestemd op mexicanen en een klein deel canadezen. Personeel doet wel goed zijn best. Aanrader is om de kamer op de bovenste etage te vragen mooi uitzicht en geen geluidsoverlast. Muziek bij zwembad erg hard. Kortom het is zijn sterren niet (meer) waard

Gereisd anders in mei 2007