Puerto Vallarta

Reviews over Puerto Vallarta

Geweldig

Martin,
    7-4-2019

Het hotel heeft alles voor een geslaagde vakantie. Prima kamer, geweldig eten ook speciale restaurants. Boek wel Sun Club dan heb je privileges met speciaal stuk op het strand speciale ruimte met bar en terras. Vriendelijk personeel. Met de bus of taxi ben je zo in het centrum zeker doen.

Gereisd met partner in Sat Dec 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Zeker de moeite waard en is absoluut top.

Jacomijnderd de Neef,
    11-10-2018

Het is echt een zeer netjes en keurig hotel. Het personeel is uiterst vriendelijk en behulpzaam. Zeer lieve mensen. Ook een grote pluim voor het animatieteam. Ze deden het heel leuk. Ontzettend van genoten. Ook was er de mogelijkheid om de Spaanse taal te leren wat ik ook gedaan heb. Dit werd verzorgd door het animatieteam. Het eten was overvloedig en erg lekker en de verzorging perfect. Ook de excursies waren leuk. Kortom een zeer leuke vakantie gehad. Zeker voor herhaling vatbaar.

Gereisd alleenreizend in Sat Sep 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)
    Geboekt bijvakantiediscounter.nl

matig/voldoende

Bob Vissers,
    22-8-2018

Eten in a la carte restaurant was goed Personeel vriendelijk minder was aankomst ontvangst na 18 uur reizen moesten op onze knieën om wat te eten en te drinken te krijgen zwembad werd tijdens gebruik schoon gemaakt wifi gebruik belagelijk duur 50 dollar voor 5 dagen voor 2 personen geen 5 sterren als beoordeling (Resort toch wel verouderd) Sunscape Curacao veel beter praat uit ervaring Er werd wel heel veel activiteiten georganiseerd dit was top voor kinderen wij zelf waren zonder kinderen.

Gereisd met partner in Wed Aug 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Helemaal geweldig

Miranda,
    6-2-2018

Schitterend hotel, waar het aan niks ontbreekt, prima eten, geweldige kamers, prachtig uitzicht over de zee, luxe ten top. Personeel zeer vriendelijk, super service in het hotel.

Gereisd met vrienden in januari 2018

Droom vakantie in een paradijselijk hotel

Adje,
    23-2-2013

prachtige accomodatie met een super ligging aan het strand. Een waanzinnig mooie tuin die perfect werd onderhouden. Het zwembad is absuluut een topper..! je ligt in het zwembad over het strand en de zee uit te kijken..Wij hadden een hele grote kamer met een balzaal als badkamer echt groot! en betegeld met kleine mozaiek tegeltjes. mega groot ligbad en aparte douche en toilet. altijd het bed mooi opgemaakt versierd met bloemen. Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel.Paar keer in het hotel gegeten en was voortreffelijk. ook een keer in het Humprey Bogert restaurant wat aan de rand van het hotel ligt. Wij hadden alleen logies..s,middags wat eten aan het zwembad was prima..bediening perfect!! Bij ieder kamer groepje was een appart eigen zwembad heerlijk...

Gereisd met partner in Sat Feb 01 1997 00:00:00 GMT+0000 (UTC)