Puerto Vallarta

Reviews over Puerto Vallarta

super vakantie

H,
    12-8-2012

Alweer 14 jaar geleden in dit hotel gezeten.Het was simpel maar we hebben er toch genoten.We hadden een kamer met balkon, een airco die zoveel kabaal maakte dat je er wakker van bleef . maar toch had het hotel zijn charme, als ik nu de foto's zie hoe het is opgeknapt zou ik er zeker weer boeken.Vlakbij het strand, in een leuke wijk met volop restaurantjes, bars etc.. Leuke excursies gedaan, er is zoveel te doen!

Gereisd met partner in juni 1998

Leuke schattige Casa!

laure_noordzij,
    9-5-2012

Casa Dona Susana is een kleine Casa midden in het centrum en op 2 minuten lopen van het strand. De kamers zijn klein, maar schoon en alle basis dingen zijn aanwezig. Je vertoeft echt in stijl van het land! Het ontbijt hebben we gehad in Hotel Los Arcos, deze horen bij elkaar. Ontbijt was prima, je zit bijna op het strand en alles is aanwezig.

Gereisd met partner in november 2011

Goede ligging

JB,
    2-8-2011

Goede ligging in het oude Vallarta, naast ontbijt/lunch restaurant Freddy Tucan. Dit is een absolute aanrader voor een goed ontbijt. Het strand is 200 meter lopen. Hotel ligt in een van de meest populaire straten van Puerto Vallarta, waar vele bekende restaurants zijn. De kamers aan deze straat kunnen overlast hebben, daarom rustige ligging als tip bij het boeken. Helaas is deze accommodatie niet via touroperators te boeken. Dit is een leuk alternatief voor bijvoorbeeld Dona Suzanna.

Gereisd alleenreizend in Thu Mar 03 2011 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Prima 2-kamer appartement!!

anoniem,
    18-11-2009

Wij hebben hier een prima week in december 2007 gehad! Keurig schoon en prima ligging in het centrum. Het 2-kamer appartement was lekker ruim.

Gereisd met vrienden in Thu Jan 01 2009 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

erg goede ligging

JB,
    10-3-2009

Het hotel heeft een goede ligging vlakbij de rivier en de Malecon ( boulevard ). De appartementen, waar ik heb verbleven zijn eenvoudig ingericht, maar ik was de hele dag buiten de door, dus daar heb ik geen problemen mee gehad. een aanrader voor mensen die een budget acco zoeken. Verder is het een must om de walvissen te bekijken als je tussen december en maart naar Puerto Vallarta reist

Gereisd alleenreizend in maart 2009