Puerto Vallarta

Reviews over Puerto Vallarta

voor herhaling vatbaar

Frank van Lierop,
    15-4-2019

Playa Los Arcos is een leuk hotel, de kamers zijn ietwat gedateerd maar voldoen uitstekend. Het personeel is vriendelijk en behulpzaam (zeker wanneer ze een kleine fooi ontvangen). De ligging is goed, direct aan het eigen strand en tevens direct nabij het centrum. Het eten is er goed maar ik zou toch adviseren om er geen all-in te boeken, er zijn zoveel goeie restaurantjes in de buurt die ook nog eens goedkoper zijn.

Gereisd met partner in maart 2019

Geweldig

Martin,
    7-4-2019

Het hotel heeft alles voor een geslaagde vakantie. Prima kamer, geweldig eten ook speciale restaurants. Boek wel Sun Club dan heb je privileges met speciaal stuk op het strand speciale ruimte met bar en terras. Vriendelijk personeel. Met de bus of taxi ben je zo in het centrum zeker doen.

Gereisd met partner in Sat Dec 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Aanrader voor een zon, zee en strandvakantie

Justin,
    6-4-2019

De kamer waar wij in zaten was duidelijk verouderd. Maar wel compleet en schoon (op het zeefje na). Ze willen duurzaam zijn, maar elke gebruikte handdoek wordt na een dag meteen vernieuwd, naar mijn mening niet nodig en het is zeker niet duurzaam. Het personeel is beleefd. Ze willen je graag helpen, maar alleen voor een fooitje. Geen fooitje? Verwacht dan ook geen extra’s of hulp met de koffers. Ontbijt is zeer af te raden. Als je een plekje op de voorste rij bij het strand wil hebben, ga dan op tijd (tussen 06.00-07.00 uur) je bed uit om een plek te reserveren. Bepaal je ruimte met twee of meer tafeltjes en leg daar je handdoek of een boek oid op. Als je niet gestoord wil worden tijdens je baksessie op het strand, dan moet je hier niet heen gaan. De verkopers gaan elke dag iedereen langs, ze spreken je ook meerdere keren aan of je iets wilt kopen. Als je nee zegt en hen bedankt, dan zullen ze niet aandringen.

Gereisd met partner in maart 2019
    Geboekt bijvakantiediscounter.nl

Voor de rest: super!

Jolanda,
    2-2-2019

Badkamer is klein, maar wel schoon. Een douchegordijn met daarover heen Mexicaanse tierelantijntjes. Ik vind het te benauwend....

Gereisd met partner in Tue Jan 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (UTC)
    Geboekt bijvakantiediscounter.nl

Onvergetelijk

Esther drost,
    7-11-2018

Dat deze plek is heel mooi authentiek en de bevolking is heel behulpzaam en vriendelijk. En heel relaxt ,hier kennen ze weinig stress, zoals ze zeggen manjana majana.en wat een aanrader is de dolfijnen en walvissen . Wij hebben met dolfijnen gezwommen dat was super.en de lokale eettentjes zijn zeer goed. Voor elk wat wils. Wij vinden dit een super plek voor vakantie. Wij zouden graag nog een keer er heen willen ook voor mijn zoon , want ik heb hem beloofd dat wij ooit hier weer naar toe gaan en dan met de dolfijnen te zwemmen.Omdat met dolfijnen zwemmen iets heel bijzonders is , het is adembenemend om ze van dichtbij mee te mogen maken. Al met al is deze plek voor ons top.

Gereisd met partner in Sun May 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (UTC)